Ik wilde vandaag even m'n brand-new kohana-v3-based website lokaal testen (met Wampserver (niet erg tweakish, I know)), kreeg ik een 500 error voor m'n neus. Heb het in een aparte map genaamd thunderbust in m'n www folder staan. In de browser word het dus localhost/thunderbust . Ik vermoed dat m'n .htaccess m'n probleem veroorzaakt, maar ik snap even niet wat aan dit (simpele) bestand mankeert:
Ben ik nou zo achterlijk, en zie ik iets over het hoofd? Of moet ik het probleem ergens anders zoeken, in m'n kohana config bijvoorbeeld?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| # Turn on URL rewriting RewriteEngine On # Installation directory RewriteBase /thunderbust/ # Protect hidden files from being viewed <Files .*> Order Deny,Allow Deny From All </Files> # Protect application and system files from being viewed RewriteRule ^(?:application|modules|system)\b - [F,L] # Allow any files or directories that exist to be displayed directly RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d # Rewrite all other URLs to index.php/URL RewriteRule .* index.php/$0 [PT] |
Ben ik nou zo achterlijk, en zie ik iets over het hoofd? Of moet ik het probleem ergens anders zoeken, in m'n kohana config bijvoorbeeld?
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB