Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• appel22
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 03-08 12:22

appel22

WouterHietbrink.com

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben van plan om voor minder afstandsbedieningen de Logitech Harmony One te halen nu heb ik de volgende setup en wou vragen of de volgende mogelijkheden mogelijk zijn.

TV - Samsung LCD
Beamer - Benq MP-610
Sattelite receiver - Nokia
Surround & DVD speler (komt nog)

Wat ik graag wil is dat op het touchscreenscherm kan kiezen of ik via de tv of via de beamer wil kijken.
Wanneer ik voor de beamer kies dat de beamer aangaat en de juiste apparaten aangaan. En wanneer er dan gedrukt wordt op TV dat de beamer uitgaat en de TV weer aan, maar dan wel de zelfde apparaten aanhoudt, dus als je switch van beamer naar tv niet de dvd weer opnieuw wordt opgestart.

Inventaris | WhatPulse

• Psychops
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:09
Jup,

kan allemaal.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Dit soort vragen mogen in [AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 2] worden gesteld :)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True