Toon posts:

Twee LG 915FT+ vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1) Waar kan ik in godsnaam die monitor in de regio Eindhoven kopen??? Want ik wil 'em eigenlijk gewoon een keer in 'real life' zien :)

2) Zijn de damper-wires (die 2 irritante lijnen in beeld) in deze monitor *ECHT* onzichtbaar :?

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:49

GeeBee

Oddball

1) geen idee

2) ze zijn er niet, dus ook niet onzichtbaar :):)

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 15:08

Beaves

Usque ad Finem

2) ze zijn er niet, dus ook niet onzichtbaar
Ze zijn er wel, alleen zijn ze buiten het beeld weggewerkt. Daarom zie je ze niet.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:49

GeeBee

Oddball

I stand corrected

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

Verwijderd

Topicstarter
Het is dan wel of niet een trinitron?

Ik zie trouwens dat Acal (in Eindhoven) blijkbaar officieel reseller van LG is... eens effe checken ;)

Verwijderd

Misschien bij de Vobis in Eindhoven? Wellicht niet om te kopen, maar dan kun je hem effe bekijken. De 17" Flatron hebben ze in ieder geval al heel lang, volgens mij gaan ze de 19" versie ook verkopen. Helemaal zeker weet ik het niet.

Verwijderd

had 2 wk geleden bericht gekregen van LG (via Compac) dat de officiele verk. adressen net bevoorraad werden. Die LG's zullen dus nu langzaamaan wel binnendruppelen her en der.
Inderdaad geen lijntjes, ook geen trinitron buisjes. Weet alleen niet zeker hoe ze het voor mekaar gebokst hebben; doet het in ieder geval prima. Ziet er gelikt uit, trust me.

Verwijderd

Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers, grrr ;). Ik wilde eind '99 ook al zo'n ding, maar hij werd maar uitgesteld, en uitgesteld, en uitgesteld... Na 5 keer heb ik maar een NEC FE950 gehaald, ben ik ook tevreden mee gelukkig :). Maar als ik nu weer voor die keuze stond zou ik zeker voor de 915FT Plus gaan.

Verwijderd

tis idd een erg mooie monitor, maar je moet een goed exemplaar hebben. er zitten er een vrij veel tussen met wat lichte en donkere plekke over het scherm. heb je een goede dan zit je perfect en heb je een van de beste 19"ers. je kan erg lekker naar die flattrons kijken wnat ze hebben een wat zachter beeld.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens Acal krijgen ze eind van de maand weer een lading LG's binnen. De prijs van een 915FT+ is daar 998,- (1187,62 incl.).

Dus eind deze maand heeft deze jongen een LG :P

Verwijderd

-geen damperwires te zien
-mooie zachte kleuren
-platter dan plat
-draai nu op 100Hz

ik werkte vroeger altijd op een TFT op mijn werk en op een 17" Iiyama thuis, dan merk je wel het verschil in vermoeidheid na lang kijken. Met die 915 echt helemaal geen last van. Beeld is vrijwel overal (behalve uiterste puntje rechtsboven) goed scherp en ik heb geen kleurvlekken e.d. Is zijn geld dus meer dan waard

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Op maandag 05 maart 2001 17:37 schreef MisterSmith het volgende:
Volgens Acal krijgen ze eind van de maand weer een lading LG's binnen. De prijs van een 915FT+ is daar 998,- (1187,62 incl.).

Dus eind deze maand heeft deze jongen een LG :P
Ik heb op de site van Acal gekeken ( www.acal.nl ), maar kan die monitor daar niet vinden...:( Ben ik nou blind of staat ie er gewoon niet op? Ik woon ook in Eindhoven, en ik vind het ook wel leuk om eerst te zien waar ik meer als 1000 piek aan uitgeef...:D

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat inderdaad (nog) niet op de site. Ik heb gewoon even gebeld...
Ik weet trouwens niet of ze ook aan particulieren leveren of een showroom hebben (ik dacht van niet). Ik zou 'em zelf namelijk ook even real-life willen zien ;)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Op maandag 05 maart 2001 20:04 schreef MisterSmith het volgende:
Hij staat inderdaad (nog) niet op de site. Ik heb gewoon even gebeld...
Ik weet trouwens niet of ze ook aan particulieren leveren of een showroom hebben (ik dacht van niet). Ik zou 'em zelf namelijk ook even real-life willen zien ;)
Ja, ik wil hem ook in real-life zien... Misschien moeten we maar hopen dat ze hem ergens op de Benelux beurs op 6-7-8 april hebben...:)
Pagina: 1