Geforce drivers updaten is voor mij geen probleem, op de site van Nvidia de laatste GeForce drivers downloaden, uitvoeren, rebooten en that's it.
Nforce drivers updaten gaat goed tot en met het downloaden.
Zodra ik de applicatie start, krijg ik de volgende foutmelding:
"Er zijn eerdere NVIDIA-syteemtools-stuurprogramma's gevonden. Om een correcte installatie van de nieuwe stuurprogramma's te garanderen, dient u de huidige stuurprogramma's te deinstalleren."
Que?!?
Dit heb ik dus al een aantal maal geprobeerd (1 voor 1 NVidia-drivers deinstalleren in de hoop dat de foutmelding verdwijnt (dus niet...), dan aan de slag met revo unsinstaller en driver cleaners om alles met nv*.* te verwijderen en te unregistreren) maar uiteindelijk resulteert dit altijd in het niet meer booten van de pc en/of een compleet nieuwe installatie van XP (en alle andere software die in gebruik was, goed voor 24 uur computerplezier)
Simpele vraag, gewoon ja of nee:
Doe ik nu iets fundamenteels fout??
indien Ja, wattedanne?!?
indien nee, wtf, hoe moet `t dan wel??!?
Is er ook een voor de hand liggende manier / n00b way to do?
Specs:
CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+ Dualcore 125W
Motherboard: ASUS M4N78
RAM: 2x Supertalent PC2-6400
GPU: Gainward GeForce 9600GT 512MB
HD: 2x SAMSUNG 750GB32MB
PSU: Enermax 400W 2014Liberty
Case: MIDI LC-POWER LC-728BG Golden Rock
CPU cooling: Arctic Cooling 64 freezer pro
GPU cooling: stock
Nforce drivers updaten gaat goed tot en met het downloaden.
Zodra ik de applicatie start, krijg ik de volgende foutmelding:
"Er zijn eerdere NVIDIA-syteemtools-stuurprogramma's gevonden. Om een correcte installatie van de nieuwe stuurprogramma's te garanderen, dient u de huidige stuurprogramma's te deinstalleren."
Que?!?
Dit heb ik dus al een aantal maal geprobeerd (1 voor 1 NVidia-drivers deinstalleren in de hoop dat de foutmelding verdwijnt (dus niet...), dan aan de slag met revo unsinstaller en driver cleaners om alles met nv*.* te verwijderen en te unregistreren) maar uiteindelijk resulteert dit altijd in het niet meer booten van de pc en/of een compleet nieuwe installatie van XP (en alle andere software die in gebruik was, goed voor 24 uur computerplezier)
Simpele vraag, gewoon ja of nee:
Doe ik nu iets fundamenteels fout??
indien Ja, wattedanne?!?
indien nee, wtf, hoe moet `t dan wel??!?
Is er ook een voor de hand liggende manier / n00b way to do?
Specs:
CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+ Dualcore 125W
Motherboard: ASUS M4N78
RAM: 2x Supertalent PC2-6400
GPU: Gainward GeForce 9600GT 512MB
HD: 2x SAMSUNG 750GB32MB
PSU: Enermax 400W 2014Liberty
Case: MIDI LC-POWER LC-728BG Golden Rock
CPU cooling: Arctic Cooling 64 freezer pro
GPU cooling: stock
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 18:37 . Reden: specs ]