Toon posts:

[bug] zoeken in V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik zoek in Vraag en Aanbod krijg ik echt totaal niet waar ik naar zoek. volgens mij krijg ik gewoon een lijst van alle artikelen. ik zocht op playstation 3 en kreeg Deel HDD houders als eerste hit. wat toevallig ook de nieuwste aanbieding was in V&A. heeft iemand anders dit ook of is dit bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat komt gewoon door die 3, hij zoekt op de afzonderlijke termen.

Begin eens met zoeken in de juiste categorie, dat scheelt al een boel onzinresultaten: http://tweakers.net/aanbo...laats=&maxPrice=0&x=0&y=0

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daarmee pak je het onderliggende probleem niet aan: Er wordt een 'AND-search' verwacht, maar hij krijgt een 'OR-search'. Iets wat ik ook veel logischer zou vinden. Maar goed, Laurent geeft al aan dat er wordt gezocht naar alternatieve mogelijkheden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.