Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik zit met het volgende probleem (wat al 2 keer eerder is opgetreden en waarvoor mijn toestel ook naar de winkel is gebracht voor reparatie). Na de reparatie doet het toestel het verder prima, versie 1.5 CRB43 staat er dan op geinstalleerd. Het toestel komt vanzelf met een OTA melding van de 1.6 update. Tijdens het installeren reboot de telefoon een paar keer en na 5 minuten is ie klaar. Hij blijft dan echter hangen bij scherm met het G1 logo en de tmobile tekst. Batterij is er uit gehaald, ik heb het toestel gereset via alt+w, maar niets werkt.
Dit is nu al de 3e keer dat dit gebeurd, telkens na de 1.6 update. Ik zou er voor kunnen kiezen om de update dan maar niet te installeren, maar krijg je dan niet om de 2 uur een herinnering? Ik snap gewoon niet waarom bij mij G1 toestel de 1.6 update niet lukt, hij is legaal gekocht via de tmobile winkel en ik heb er zelf niet mee zitten spelen (root etc). Iemand een idee hoe ik het toestel weer aan de praat krijg?
Het recovery scherm is trouwens wel opvraagbaar.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hoelang laat je 'm staan? 1e keer opstarten kan lang tot zeer lang duren.

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik heb een uur gewacht, maar hij blijft op het 1e scherm staan (zilveren G1 letters en onderaan het logo
van T-Mobile).

• TokkieB
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11 16:16
20 minuten is toch wel zo'n beetje de max hoor. Als hij dan al niet reageerd is er toch wat anders aan de hand.

Ik zou hem gewoon lekker terug brengen. Overduidelijk dat er iets niet klopt aan je G1. Je hebt er ook niet mee gestunt (root enzo) dus Tmobile kan ook niet zeuren over de garantie.