na driver upgrade doet Linksys WUSB600N het niet meer

Pagina: 1
Acties:

• vincentc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06-2025
Ik heb een Linksys WUSB600N adapter en gebruik windows 7 64 bit.

Nu heb ik geprobeerd de drivers te upgraden dat lukte niet, ik kreeg een melding dat dit niet is toegestaan. Toe heb ik de adapter via configuratie scherm verwijderd en geprobeerd opnieuw te installeren met de nieuwe drivers dat lukte ook niet. Daarna heb ik geprobeerd de adapter weer met de originele drivers te installeren, dit lijkt deels te lukken. Maar ik krijg op een gegeven moment in het linksys install programma de melding de adapter erin te pluggen. Als ik dat doe dan begint windows de hardware te installeren en verdwijnt het linksys install programma (volgens mij was dit ook de alle eerste keer, waarna hij het wel deed). Vervolgens lijkt de adapter geinstalleerd te zijn. Hij staat zonder conflicten in de apparaat beheer lijst. Alleen hij werkt niet. Het ledje knippert ook niet. Er worden ook nul draadloze netwerken gevonden.

Als ik het linksys diagnose programma draai, wordt ook aangegeven dat:
- hardware detectie - v1 - passes
- Test van stuurprogramma - n/a - failed
- test van netwerkmonitor - n/a - failed.

Als ik dan kies voor nu repareren geeft dit geen oplossing.

Ik heb ondertussen op diverse manieren tig keer dat ding proberen te installeren, maar het is helaas niet gelukt.

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Vincent

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-02 14:41
En je hebt geen mogelijkheid om de linksys install volledig uit te voeren zonder het toestel al in te pluggen?
Normaal gezien zal dan windows naderhand overnemen om alles goed te zetten.

• vincentc
Ik zal het eens proberen.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-02 14:41
Best wel eerst uninstall doen van eerder misgelopen als die nog terug te vinden zijn tenminste.

• vincentc
Helaas zelfde resultaat. Zodra ik in het scherm kom om de adapter erin te pluggen en ik stop de adapter er niet in en klik vervolgens op next. dan verdwijnt het linksys programma weer. Als ik dan de adapter erin stop werkt hij mog steeds niet.