Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 16:31

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
Ik ben van plan een PS3 slim in huis te halen, maar ik heb een probleem. Ik wil graag de PS3 aansluiten op mijn monitor met een HDMI>DVI-kabeltje, maar zoals je weet gaat hierbij het geluid verloren. Je kunt dan via je optische kabel alsnog het geluid aansluiten naar het schijnt, maar ik denk niet dat dat gaat passen op een 2.1 speakersetje.
Is er een mogelijkheid om een 2.1 speakersetje aan te sluiten op een PS3 met een speciaal kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja, de PS3 heeft een analoge stereo geluidsuitgang die je met een tulpjes of een verloopje naar minijack op je speakersetje kan aansluiten.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:56
zo heb ik het ook aangesloten zoals ari3 beschrijft.
tulp naar mini jack op mijn oude creative subwoofer/versterker aangesloten en 2.1 geluid :)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking