Toon posts:

1 mediaspeler op meerdere locaties gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een mediaspeler die ik in mijn huis neer kan zetten, maar waar de vriend van me moeder ook bij kan in een ander huis. het gaat dan vooral om muziek maar ik wil thuis ook gewoon films in HD kunnen kijken.

Hij moet compatible zijn met apple OS X snow leopard en met windows 7
het liefst met een korte laadtijd, en alle bestanden die erop staan moeten te gebruiken zijn en niet alleen leesbaar zijn.
budget maximaal 450 euro.

ps. Ik ben niet zo bekend in programeren dus het moet wel een beetje makelijk instelbaar zijn als het kan.

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Kicken is niet de bedoeling binnen 24 uur

[ Voor 86% gewijzigd door TERW_DAN op 21-11-2009 16:29 ]

Verwijderd

ik denk niet dat het gaat om dit te doen. je kan proberen met media player 12 de streamen. je kunt als het goed is met 1 live account op meerdere pc's iets streamen. anders misschien iets van een xbox maar dat weet ik niet.
btw je hebt amper anderhalf uur gewacht op een reactie voordat je er zelf weer eentje neerzette. je zou ietsjes langer kunnen wachten.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kun je eerst de situatie eens wat verder toelichten? Hoever liggen de huizen uit elkaar en wat wil je allemaal wel en niet kunnen gebruiken op beide plekken? En wil je alleen eigen media bekijken of ook elkaars?

Verwijderd

Topicstarter
@ izealia, sorry dat ik zo ongeduldig ben maar zou het het liefst dit weekend nog regelen;)

De huizen liggen volgens google maps zo'n 3 km bij elkaar vandaan, en het gaat erom dat hij bij mijn muziek kan, films zijn geen noodzaak

• IceStorm

IceStorm

Ok je zoekt dus geen mediaspeler, je zoekt een manier om mp3's op jouw pc via een internetverbinding ergens anders af te spelen.
Winamp Remote of aanverwanten komt dan redelijk in de buurt van wat je wilt volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
ja en nee, ik wil namelijk wel ook de mediaspeler aan mijn tv hangen zodat ik daar mijn films op kan kijken, maar die films hoef ik niet op de andere locatie te kunnen zien.

Verwijderd

je kan gewoon je pc aan je tv aansluiten of een 360 kopen. hiermee kun je met vista+ films streamen naar je tv. het kan met ps3 ook maar is wat moeilijker en duurder. voor mp3 kun je inderdaad winamp remote of zoals ik al zei windows media player 12 gebruiken.

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:09:
ja en nee, ik wil namelijk wel ook de mediaspeler aan mijn tv hangen zodat ik daar mijn films op kan kijken, maar die films hoef ik niet op de andere locatie te kunnen zien.
Prima, dan zoek je dus voor jezelf een mediaspeler (daar staan er hier genoeg van op het forum) en zoek je een oplossing voor je mp3's op afstand (en daar is dan Winamp Remote of WMP voor).

Verwijderd

Topicstarter
okee, dus dan kan ik voormezelf net zo goed me ps3 gebruiken, en moet ik me computer altijd aan laten staan voor winamp remote?
Pagina: 1