Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TV op de pc

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag tv willen kunnen kijken op de PC. Omdat er hier nog wel is ruzie is over de afstandsbediening is, lijkt mij dit handig. Ik kan alleen moeilijk vinden wat de beste oplossing hier voor is?
Onze tv en pc liggen wel ver uit elkaar dus dit lijkt mij moeilijk. Dacht misschien aan een tv kaart?
We hebben trouwens op dit moment analoge tv en digitale van ziggo.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan een tv-kaart nemen inderdaad, of gebruik maken van online mogelijkheden.

Wat heb je zelf bedacht en gezocht?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Er staat het één en ander hier op het forum over TV-kaarten: Tv kaart(en) en de kwaliteit er van, Deel II

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Verwijderd

Topicstarter
okej bedankt dat forum had ik nog niet gezien, had zelf wel wat gezocht maar kon niet echt vinden wat nou de beste manier was.

Verwijderd

Topicstarter
is dit misschien iets

http://azerty.nl/producte...tvanger-hi-speed-usb.html

Gewoon aansluiten en hij doet het?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Dat is een dvb-t ontvanger, dus voor digitale televisie door de lucht (digitenne dus).
Daarmee kan je zonder smartcard en smartcard lezer alleen naar ned1,2 & 3 kijken.

Dus of dat dat voor jou geschikt is kan alleen jij bepalen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tv kaart(en) en de kwaliteit er van, Deel II kun je inderdaad gebruiken om eens te kijken naar de kwaliteit van de verschillende kaarten.
Verder kun je op zoek gaan naar reviews en kijken wat de ervaringen zijn.

We verwachten dat je zelf op zoek gaat naar de verschillende hardware die er te vinden is en wat voor jou de beste manier is, omdat ik daar weinig van terugzie in dit topic gaat het op slot.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Met dit tooltje kun je het merendeel van het analoge zenderaanbod van Ziggo ook bekijken, mits je ook een ziggo internetverbinding hebt (en geloof ik 2 mbit of hoger, maar dat moet je maar even uitproberen)

http://www.megaupload.com/?d=4Q7T5JB0

misschien handig als makkelijke/tijdelijke oplossing

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.