Heeft iemand enig idee wat ik het beste zou kunnen gebruiken als VGA-to-PAL connector voor mn videokaart? Ik heb namelijk expres de Hercules GeForce2 MX zonder TV-out genomen aangezien die versie sneller is (core settings bij die met TV-out zijn een stuk lager), maar ik wil eigenlijk wel iets hebben om mn DivX-en op TV te kunnen bekijken. Tips...iemand?
Extern ding gebruiken. Alleen de Trust is niet zo goed (kwaliteit en leesbaarheid vallen errug tegen).
'k denk dat ingebouwde tv-out het beste resultaat geeft...
'k denk dat ingebouwde tv-out het beste resultaat geeft...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ja, maar weet je toevallig wat merken die die krengen maken, want ik had al naar die Trust Televiewer gekeken, maar ik koop geen Trust-rotzooi...
Guillemot heeft zo'n ding, maar dat kost geloof ik 400,- Moet je even searchen in het forum.
Mijn computerboer heeft een stekkertje, dat kost 150,- en is ook VGA->Pal, trillingsvrij. Dus misschien dat de computerboer bij jou in de buurt zo'n ding ook heeft. Zat in een heel officiel doosje en zag er goed uit. (ik heb het niet zien werken)
Mijn computerboer heeft een stekkertje, dat kost 150,- en is ook VGA->Pal, trillingsvrij. Dus misschien dat de computerboer bij jou in de buurt zo'n ding ook heeft. Zat in een heel officiel doosje en zag er goed uit. (ik heb het niet zien werken)