Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geld terug na redemption period

Pagina: 1
Acties:

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 07:34
Goeiemorgen :)

ik heb een domein lopen bij e-dentify en 3 weken geleden was mijn domein en mail ineens offline. na een paar keer bellen en mailen kreeg ik dan eindelijk het verlossende antwoord waarom (inmiddels na 2 weken al) mijn domein nog steeds online was. mijn domein was per ongeluk niet automatisch verlengd en nu zat ie in de redemption period.

na deze 2 regels tekst zonder uitleg whatsoever wat uberhaupt een redemption period was (dank je wel google) werd het me duidelijk dat mijn domein de komende maand voorlopig nog niet online zou komen.

in het laatste mailtje naar hun had ik om een korting gevraagd op de factuur omdat sinds het betalen van mijn jaarlijke factuur mijn domein nog geen dag online was, zo niet zou ik weggaan. in bovenstaand mailtje waarin redemption period genoemd werd, werd ook terloops verteld dat het geld kost om hem hieruit te halen en dat een korting op de factuur niet mogelijk was.

nu ben ik misschien niet helemaal thuis in de domeinhosting enzo, maar als iets door hun (lees: niet automatisch velengd wat al 3 jaar goed ging) niet werkt, kan mij het toch niet schelen hoe of wat en of en hoeveel geld dat kost? hun service doet het niet meer en dat kwam niet door mij.

heb ik recht op korting of niet? inmiddels is mijn domein nog steeds niet online...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Normaalgesproken hoef je niet te betalen voor zaken die niet geleverd/uitgevoerd worden of onder andermans verantwoordelijkheid vallen. Even bellen met je provider, dat gaat vaak wat sneller. Mailen/schrijven kan altijd daarnaast nog.

[ Voor 26% gewijzigd door begintmeta op 21-11-2009 10:14 ]

• fabstar81
pff, nog steeds geen reactie. inmiddels domein al bijna 7 weken offline. volgens mij zitten ze gewoon die redemption period uit en proberen ze helemaal niet hem eerder uit die period te halen.

geen kosten voor hun, ik wel 2 maanden voor nix betaald. wat een service zeg.

iemand een idee hoe die redemption period precies werkt?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Redemption Period is niks anders dan dat het domein nog een tijdje wordt vastgehouden en door de huidige eigenaar weer opnieuw geregistreerd kan worden. Iemand anders kan dat dan nog niet.
Afhankelijk van het soort domein kost het in de regel een paar tientjes om hem weer uit redemption te halen.
Als je er mee wacht tot het domein uit redemption komt om dan opnieuw te registreren, loop je het risico dat je domein gekaapt wordt door iemand anders.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• fabstar81
maar hoe lang kan dat duren voordat het uit die period gehaald wordt? ze hebben 2 weken geleden al gezegd dat ze hem eruit zouden halen, maar nog steeds geen domein online hoor... :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Volgens mij kunnen ze hem er direct uit halen als ze dat zouden willen.
Als mijn domein onbereikbaar zou zijn, dan zou ik iedere dag opnieuw bellen net zo vaak totdat hij weer online zou zijn. En als na een week mijn domein nog steeds offline zou zijn, dan zou ik hem per direct daar weghalen en bij iemand anders plaatsen. Je domein staat neem ik aan nog steeds op jouw naam, dus dan zou je geen problemen mogen hebben met het verhuizen naar een andere partij.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:41

Eijkb

Zo.

Een .com / .org / .net domein is voor de huidige eigenaar per direct te claimen uit redemption. Dus dat duurt 1 DNS update (welke soms al realtime verwerkt worden). Nu weet ik de prijzen niet van je hoster maar goed: goedkoop = duurkoop als het aankomt op service.

[ Voor 23% gewijzigd door Eijkb op 09-12-2009 09:37 ]

.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
idd, had ook een domain dat verlopen was op 27-11, net via joker, ding weer vernieuwd, en die is nu weer helemaal up and running @dreamhost.com

• fabstar81
ik heb meerdere malen gebeld, geemaild, maandag nog voor het laatst aan de telefoon gehad. ik zou die dag reactie krijgen, niets gehoord. hebben ze me overigens al vaker beloofd. ik ga zometeen weer bellen.

het probleem is dat ik heb betaald en geen dienst krijg geleverd. ze willen geen korting geven omdat het ut de redemeption period halen geld kost. wat kan mij dat nou schelen? zij zijn fout.

ik heb 3 jaar lang goede service gehad, maar nu het ineens vaag is en niet werkt zijn ze nergens te bekennen. wat een prutsers.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• fabstar81
zojuist e-dentify aan de telefoon gehad. na een ingebrekestellingsbrief krijg ik als het goed is mijn geld terug.
1 minpuntje, zo zijn zij van het probleem af. heb ik nog steeds geen informatie wat er met mijn domein aan de hand is, en is het domein nog steeds bezet (maar niet door hun)

kunnen jullie mij misschien verder helpen hoe nu verder? krijg ik mijn domein ooit nog terug of geregistreerd voor een normale prijs? vrees dat er een bedrijf is die hem nu vastgelegd heeft die hem alleen maar over heel lang of tegen hoge kosten doorverhuurt.

het gaat om fabstar81.com en de laatste reactie van e-dentify was iets over quarantaine.

jezus, wat ben ik boos geworden op die gasten. irritantjes... :(
duurde nu ongeveer al 2 maanden dat mn domein down was.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
fabstar81 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:50:
zojuist e-dentify aan de telefoon gehad. na een ingebrekestellingsbrief krijg ik als het goed is mijn geld terug.
1 minpuntje, zo zijn zij van het probleem af. heb ik nog steeds geen informatie wat er met mijn domein aan de hand is, en is het domein nog steeds bezet (maar niet door hun)

kunnen jullie mij misschien verder helpen hoe nu verder? krijg ik mijn domein ooit nog terug of geregistreerd voor een normale prijs? vrees dat er een bedrijf is die hem nu vastgelegd heeft die hem alleen maar over heel lang of tegen hoge kosten doorverhuurt.

het gaat om fabstar81.com en de laatste reactie van e-dentify was iets over quarantaine.

jezus, wat ben ik boos geworden op die gasten. irritantjes... :(
duurde nu ongeveer al 2 maanden dat mn domein down was.
Als ie in de redemptionperiode niet geclaimed wordt, wordt ie daarna volledig vrijgegeven en kan iedereen m registreren. Als dat inmiddels is gebeurd, zul je je domein moeten opeisen als de domeinnaam je geregistreerde handelsmerk is. In alle andere gevallen is ie nu gewoon van iemand anders en ben je 'm kwijt, punt.

Als ik zo bekijk is het slechts je nickname.com en is ie al bij een nieuwe partij. Die ben je dus voor 99.9% zeker kwijt. (of je moet m terugkopen van hun).

In hoeverre je je hoster nalatig gedrag kunt verwijten en hun voor de kosten van terugkopen kunt laten opdraaien weet ik niet, maar die kans acht ik vrij klein eigenlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door DJSmiley op 24-12-2009 22:15 ]

• fabstar81
ze hebben mij al 3 weken geleden gemaild dat het domein uit de redemption period gehaald moest worden. volgens de berichten in dit topic duurt dit hooguit een DSN update voordat ie opnieuw geclaimed kan worden, MITS ze geen opdracht hebben gegeven om hem stante pede eruit te halen. dat duurt zeker geen 3 weken.

er is dus iets anders aan de hand. hij is al uit de redemption period gekomen en ik denk inderdaad dat er nu een ander bedrijf die domeinnamen die uit redemption oid komen registreren om er een slaatje uit te slaan.

voorlopig ben ik dit domein inderdaad denk ik kwijt. ze waren ook ineens erg scheutig om het geld terug te storten...dat was voor hun denk ik de ideale manier om mij als klant weg te werken en verdere problemen te voorkomen.

de domeinnaam betreft inderdaad gewoon een nickname.com maar who cares wat het is...het is hun probleem dat het verkeerd is gegaan en ze denken het nu heel gemakkelijk af te hebben gedaan door mij te beloven mijn geld terug te storten.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 20:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ondanks dat jij nu geen klant meer bij ze bent kun je ze nogaltijd in gebreke stellen. Verder kun je toch nagaan wat de status is van het domein? Probeer hem anders zo spoedig mogelijk bij een andere hoster onder te brengen. Als je te lang blijft wachten ben je hem zeker kwijt.

Laat een andere hoster er naar kijken, dan krijg je snel genoeg te horen of zij hem weer online kunnen brengen. Als ik jouw TS en reply's zo lees ben je veel te passief en afwachtend bezig. Persoonlijk had ik de oude hoster al lang van aangetekende brief voorzien.

[ Voor 16% gewijzigd door _Dune_ op 25-12-2009 00:20 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Ik ben bang dat je je domein kwijt bent want hij is geclaimed door iemand anders. Hij is iig ondergebracht bij enom.com een provider in America.

Ogen dicht het volgende zal je niet leuk vinden.
Registrant:
Whois Privacy Protection Service, Inc.
Whois Agent
PMB 368, 14150 NE 20th St - F1
C/O fabstar81.com
Bellevue WA 98007 US

============================================================

Get Noticed on the Internet! Increase visibility for this domain name by listing it at www.whoisbusinesslistings.com

============================================================
Administrative:
Whois Agent
C/O fabstar81.com
Bellevue WA 98007 US

Technical:
Whois Agent
C/O fabstar81.com
Bellevue WA 98007 US

Nameserver:
DNS1.NAME-SERVICES.COM
DNS4.NAME-SERVICES.COM
DNS3.NAME-SERVICES.COM
DNS5.NAME-SERVICES.COM
DNS2.NAME-SERVICES.COM

Updated-date: 2009-12-08 12:06:51.000

Created-date: 2009-12-07 19:51:35.000

Registration-expiration-date: 2010-12-07 19:51:35.000

Status: registrar-lock

Domain: fabstar81.com
Hij is dus een kleine 20 dagen geleden geclaimd door een squater welke hem nu dus te koop heeft gezet.
http://www.acquirethisnam...aspx?domain=fabstar81.com

Het is dus allemaal niet zo kort geleden gebeurd, als je er even wat sneller bij was dan had je hem misschien nog kunnen claimen. Maar jah dat moet je allemaal wel even weten en als je er dan niet in thuis bent kan ik wel begrijpen dat je je genaaid voelt.

• fabstar81
nee ik ben er zeker niet in thuis nee. ik vraag me trouwens af wat die e-dentify hieraan had kunnen doen dan. neem aan dat ze niet zichzelf zo in de kosten gaan steken om dat domein van dat enon te kopen.
wat ze overigens wel verplicht zijn. maar goed...passief passief. tsja...misschien had ik inderdaad nog vaker dan 1 keer per week moeten bellen. maar het is nou niet echt het bedrijf ook wat je informatie geeft. de keren dat ik heb gebeld zijn het afwchtende lutsers die geen ene t*ring uitvoeren.

bastards...

maar goed, dat domein ben ik dus kwijt :s
wie wilt dat domein nuo hebben dat ze die snel ff registreren zodat ze er geld mee kunnen verdienen?!

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 20:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Je zou natuurlijk als nog de oude hoster in gebreken kunnen stellen doormidel van een aangetekende brief en daarin eisen dat zij voor de kosten gaan opdraaien het domein terug te kopen. Vervolgens kun jij het domein dan bij een andere hoster onder gaan brengen. Je oude hoster is gewoon veel te laks geweest en had jou beter moeten informeren, dat is duidelijk. Maar hoelang speelt dit? Volgens mij ben jij iemand met heelveel geduld, dat spreekt voor je, persoonlijk had ik ze al gevierendeeld (figuurlijk dan). ;) (niet dat ik zo'n ongeduldig persoon ben maar toch)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Als je denkt dat de redemption periode 30 dagen was en dat het instantané geregeld kan worden door even naar de site van de registrar te gaan dan is 1x per week echt weinig. Ik had 1x per uur gebeld, het kost maar 10 min om even een creditcard te pakken en via de site van de registrar dit te regelen.

Op zijn minst hadden ze je kunnen zeggen dat ze je niet van dienst kunnen zijn, vertellen hoe je het zelf kan regelen en je tegemoet komen met de factuur en eventuele andere kosten. Dat is echt het minimum wat van ze wordt verwacht qua service.

Maar goed wat gebeurd is, is gebeurd en het heeft geen nut om nu daarbij stil te staan. Wat ik nu zou doen is:

1. Een aangetekende brief sturen waarin je beargumenteerd dat het domein misschien geen echt geld waarde heeft maar dat het wel van belang was voor jou, dat je nu door hun nalatigheid het kwijt bent en dat het nu in bezit is van een squater en je het dus ook nooit terug zal krijgen tenzij je flink betaalt. Eis dat ze het geld van de laatste factuur (incl.. bedrag voor de diensten want daar heb je nu dus ook niks aan) terug storten en zeg dat je van hun kant een regeling verwacht voor het domein wat jij kwijt bent. Probeer op deze manier een gunstige regeling eruit te halen. Als deze methode geen uitkomst geeft:

2. Neem een advocaat in de arm en probeer met hem/haar een gunstige regeling af te dwingen al dan wel of niet via een gerechtelijk uitspraak.

Het domein heeft verder geen echte noemenswaardige waarde (jah 10$ dacht ik) maar het lullige is jij bent het nu wel kwijt en om het terug te krijgen moet jij heelerg veel moeite doen.

• fabstar81
briefwisseling heb ik al gehad en die regeling krijg ik van hun nooit of te nimmer denk ik. ze zijn zo incompetent en incapabel, dat heeft zich wel bewezen afgelopen maanden. het idiote is dat ik inderdaad voor een domein van 10 dollar of 23 euro in dit geval zoveel moeite moet doen. wat een gelul zeg.

ik ga over op een andere hosting, maak er wel een .org of weet ik veel wat van en registreer de .com wel als ie ooooooooooooooooooooit in mn leven eens vrijkomt. wat wel nooit zal gebeuren.

iig dit: NOOIT bij e-dentify je domein registreren. helaas is dit weer typisch een gevalletje goedkoop is duurkoop. 3 jaar lang goed gegaan, maar helaas kunnen ze de kwaliteit niet hooghouden.

mensen nog suggesties voor andere hosters?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Ik regel altijd zelf m'n domeinen bij GoDaddy. En zo zijn er nog tig anderen.
Het vereist wel wat meerwerk van jouw kant (je moet de nameservers waar je domein naar verwijst wijzigen naar die van je eventuele nieuwe hoster) en het kost wellicht ook meer dan een alles-in-één bij een budgethoster, maar zo heb je altijd zelf controle over je domein.

GoDaddy heeft in ieder geval ook zat handleidingen in het Engels en Nederlands geloof ik, dus misschien is dat een slimmere optie voor je volgende domein(en) :)
En ik ben fan van de $5 veilingen :P

[ Voor 12% gewijzigd door r0b op 29-12-2009 09:26 ]

Verwijderd

fabstar81 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:16:
briefwisseling heb ik al gehad en die regeling krijg ik van hun nooit of te nimmer denk ik. ze zijn zo incompetent en incapabel, dat heeft zich wel bewezen afgelopen maanden. het idiote is dat ik inderdaad voor een domein van 10 dollar of 23 euro in dit geval zoveel moeite moet doen. wat een gelul zeg.

ik ga over op een andere hosting, maak er wel een .org of weet ik veel wat van en registreer de .com wel als ie ooooooooooooooooooooit in mn leven eens vrijkomt. wat wel nooit zal gebeuren.

iig dit: NOOIT bij e-dentify je domein registreren. helaas is dit weer typisch een gevalletje goedkoop is duurkoop. 3 jaar lang goed gegaan, maar helaas kunnen ze de kwaliteit niet hooghouden.

mensen nog suggesties voor andere hosters?
www.godaddy.com
Is ook redelijk goedkoop en veel betere ondersteuning (ze zijn ook iets bekender dankzij Danica Patrica, Dale Earnhardt Jr. en Candice Michelle, alsin sponsoring).
Had een domein voor een bekende britse zangeres/tv-host in bezit en eindelijk aan haar kunnen overdragen omdat ze nu ruime internet ervaring heeft.
Met nog een beetje help van mij en Godaddy is het nu van haar, zoals het hoort :)

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:12
fabstar81 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:16:
Och, dat kan best nog wel meevallen.
Ik heb al een aantal jaar een .net domein en wilde eigenlijk de .com er ook bij. Die was destijds geregistreerd door iemand die er niets mee deed. Toen 'ie verliep werd dat .com domein direct door zo'n domeinsquatter ingepikt. Weer een tijd verder, rond de eerste verlengdatum, werd 'ie niet verlengt en kon ik 'm registreren zonder moeite.

Ofwel: ik denk dat als 'ie gedurende het eerste jaar weinig oplevert, ze 'm niet verlengen.

• fabstar81
ik heb eens zitten surfen naar domeinhosters.

opties zijn nu:
starthosting.nl
2uhosting.nl
mijndomein.nl

GoDaddy voel ik me neit echt prettig bij. bovendien komt ie een fors stuk duurder uit. gek word ik ook van die Add this and this to your shopping cart.

de meest goede beoordelingen komen van 2uhosting na een quick search op google op de bovenstaande 3 bedrijven.

yourhosting heb ik ook nog naar gekeken, dit blijkt het moederbedrijf te zijn (volgens hersenspinsels) van starthosting. starthosting schijnt neit zo goed te zijn en ze verwijzen snel door naar yourhosting. yourhosting vind ik overigens echt een flink stuk duurder dan de rest.

iemand suggesties over deze 3 bedrijven? sohosted.com heb ik overigens ook nog geprobeerd, ik heb daar al een website draaien voor een stichting, maar ook die is erg duur.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DexterDee

I doubt, therefore I might be

GoDaddy duur? Dat zal dan wel per situatie verschillen, maar ik heb laatst nog een goede deal gemaakt:
een .nl / .com / .net / .org / .mobi / .info domeinnaam gekocht (6 extensies dus) voor 30 euro eerste jaar. Hierbij kreeg ik gratis whois privacy. Veel goedkoper dan dat kan het volgens mij niet. En ze hebben regelmatig mooie acties.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:07
Nadeel van GoDaddy is dat ik er niet via paypal kan betalen. Ik krijg dan altijd dat ik alsnog via een creditcard moet betalen terwijl er genoeg geld op mn paypal account staat :(

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Voor een domein blijf ik toch echt namecheap.com aanraden! Goedkoop, goed werkend en je kan betalen met paypal zonder creditcard gezeur. Plug je krijgt er gratis whois bescherming bij. (En met een coupon gaat er nog geld van de prijs af, deze is makkelijk de vinden op google)

Nu ook tijdelijk een gratis SSL certificaat

• fabstar81
DexterDee schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:10:
GoDaddy duur? Dat zal dan wel per situatie verschillen, maar ik heb laatst nog een goede deal gemaakt:
een .nl / .com / .net / .org / .mobi / .info domeinnaam gekocht (6 extensies dus) voor 30 euro eerste jaar. Hierbij kreeg ik gratis whois privacy. Veel goedkoper dan dat kan het volgens mij niet. En ze hebben regelmatig mooie acties.
dat is inderdaad zeer goedkoop. maar wat kost het daarna? ik heb in principe alleen een domeinregistratie nodig met de mogelijkheid mxrecords aan te passen naar mijn eigen server. webhosting is wel handig, maar niet noodzakelijk.

over de whois records heb ik de volgende bedrijven allemaal benaderd waarvan alleen starthosting me doorstuurt naar yourhosting voor het verbergen van de whois.

heb dus nog wat meer aanbieders vergeleken.
neostrada (goedkoopste en meeste webspace, verder cpanel wat ik erg graag gebruik)
strato (geen eens mysql in vergelijkbare prijsrange)
progressive-media (15mb webspace)
siteground (eerste jaar $20 daarna 119 8)7 )
hosting2go (vreselijke website, alles in 1 pakket voor €28)
godaddy (heeft inderdaad goeie bulk aanbiedingen, maar de website vind ik niet erg duidelijk, welke admin panel maken zij gebruik van?)

de NLse aanbieders komen allemaal tussen de 20 en 30 euro uit voor een .org of .net domein met verschillende groottes webspace. ga ik alleen voor domeinregistratie dan verschilt het tussen €8,50 tot €12,95 met als topper godaddy die bulk aanbied voor 6 domeinnamen ongeveer $33.

[ Voor 4% gewijzigd door fabstar81 op 29-12-2009 14:56 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ik heb een eigen bedrijfje naast mijn fulltime baan en hiervoor heb ik een dedicated server in een datacenter staan op de AMSIX. Ik doe dus mijn eigen hosting en heb ook mijn eigen nameservers. Het maakt me dus helemaal niks uit wat de verdere faciliteiten zijn van de domain registrar, ik verander meteen de nameservers in mijn eigen nameservers en ik heb alle controle die ik nodig heb.

GoDaddy heeft een vreselijke site en ik erger me ook dood aan alle zogenaamde "extra's" die ze je te pas en onpas willen verkopen. Vanwege hun scherpe prijzen kan ik daar echter prima mee leven. Alle instellingen met betrekking tot hosting, mail en DNS heb ik niet nodig, aangezien ik alles zelf in beheer heb. Als je een goede nederlandse webhost regelt (alleen hosting, geen domeinnaam) dan heb je die diensten ook helemaal niet nodig, want dan kun je dat domein gemakkelijk doorlinken. Ik heb goede ervaringen in het verleden met http://www.medid.eu waar je een website met DNS control panel al voor 1,50 per maand kan hosten exclusief domeinnaam. Ze hebben ook een prepaid concept waar je niet aan een contract vast zit. Je kunt dan makkelijk verhuizen omdat de domeinnaam toch ergens anders staat.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• fabstar81
krijg net een email terug van godaddy dat ze helaas geen mx-records aanpassingen doen voor mijn exchange server die ik draai.

dat wordt dus toch een NLse maar dan...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 01:38

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Niet echt heel erg goedkoop, maar ben er al meerdere jaren erg tevreden over:

www.alphamegahosting.com

Wat ze kunnen doen met MX records etc weet ik niet, dat zou je even na moeten vragen bij het support team.