Toon posts:

welke core voltage bij 900@1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de fsb op 112 staan en kom zo op 1gig uit, moet ik de core voltage nog veranderen?? staat nu op auto!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:11

Convoy

g44p

proberen, proberen, proberen, proberen, en nog eens proberen.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

als hij niet stabiel is of als je sneller wil core voltage verhogen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 maart 2001 11:11 schreef cosmoOo het volgende:
als hij niet stabiel is of als je sneller wil core voltage verhogen.
ik vind hem nu wel stabiel met de fsb op 112, als ik hoger ga wil ie niet zo fijn meer !! maar de volgende stap is toch een gfd dus!!?

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Gewoon je voltage per 0,25v naar 1,85 brengen, een paar weken op 1,85v laten.En dan per 0,25v zo laag mogelijk proberen. Ik heb mijnes nu op 1,625 lopen, bij 1,6v wil ie niet meer opstarten. En het sceeltm e weer een paar graden ;)

Verwijderd

Ja, gewoon blijven proberen tot je computer stabiel loopt bij een zo laag mogelijk core voltage.

Heb je een slot A athlon?

Dan is een GFD de volgende stap. Hij overklokt dan het best met een wat lagere FSB dan 112.

Kun je je l2 cache divider instellen? Die kun je dan wat lager zetten, dan kunnen je fsb en je multiplier(met gfd) omhoog.

Bij een socket A kun je natuurlijk met een potlood unlocken.

Rob

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 maart 2001 12:44 schreef RopStop het volgende:
Ja, gewoon blijven proberen tot je computer stabiel loopt bij een zo laag mogelijk core voltage.

Heb je een slot A athlon?

Dan is een GFD de volgende stap. Hij overklokt dan het best met een wat lagere FSB dan 112.

Kun je je l2 cache divider instellen? Die kun je dan wat lager zetten, dan kunnen je fsb en je multiplier(met gfd) omhoog.

Bij een socket A kun je natuurlijk met een potlood unlocken.

Rob
Is 112 te hoog dan,>> wat voor fsb raad jij aan dan??

Verwijderd

Met een GFD? Dat is een kwestie van proberen!

Mijn ervaring met een classic athlon 600mhz is dat ik 'm het hoogst krijg met een fsb van 100 en een multiplier op 7,5. Maar dat is gewoon net zolang tweaken totdat je de beste configuratie hebt.

Rob
Pagina: 1