Hallo,
Sinds ik er windows 7 ultimate op heb geinstalleerd heb ik om de 45min-60min dat mijn computer voledig vast loopt..
Ik kan dan geen CTRL ALT DEL doen.. helemaal niks meer, behalve op de restart knop klikken.
CPU is niet overgeklokt.
Chipset drivers direct geinstalleerd na windows installatie, daarna de overige drivers.
Video drivers van me videokaart heb ik niet geinstalleerd, omdat het lijkt dat windows7 grafisch al goed was na de installatie. Ook bij prestatie index een 7.2.
Verder heb ik internet, msn, en windows media player aanstaan als het telkens gebeurd.
Mijn pc loopt dan totaal vast en kan ook de muis niet bewegen, Num Lock-Caps Lock toetsen gaan niet meer uit, en krijg geen Blue Screens..
CPU Usage: 0% 1% 6% als ik gewoon aan het surfen,msnen, en muziek luisteren ben.
Memory : 943MB dan staan utorrent, magic iso, en realtek nog op de achtergrond.
Systeem Specs:
Mobo 4core1600P53 Wifi
Geheugen 2x 2GB 800MHz Platinum gold
CPU Intel Q9550
Videokaart Nvidia Geforce GTX260 Lightning Black Edition 1792MB
Voeding Maddog 550Watt Modulair
HDD Hitachi 1TB
Samsung 320 GB - ingesteld als (D:) voor backups
Verder heb ik genoeg fans in de kast zitten voor cooling, dus denk ik niet dat het door te veel warmte komt.
Heb een Temp meter met sensoren in me kast zitten.
Kast Temp: 22 graden
HDD Temp: 23 graden
CPU Temp: sensor doet het niet.
Ik krijg ook vaak een melding dat de stuurprogramma van Nvidia niet meer werkte en is hersteld, maar dit lijkt mij logisch omdat die drivers niet zijn geinstalleerd (ga ik vanmiddag wel doen)
Verder heb ik nog niks uitgebreid getest.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Als er vragen zijn beantwoord ik die wel rond 14/15:00 dan ben ik thuis
alvast bedankt
Sinds ik er windows 7 ultimate op heb geinstalleerd heb ik om de 45min-60min dat mijn computer voledig vast loopt..
Ik kan dan geen CTRL ALT DEL doen.. helemaal niks meer, behalve op de restart knop klikken.
CPU is niet overgeklokt.
Chipset drivers direct geinstalleerd na windows installatie, daarna de overige drivers.
Video drivers van me videokaart heb ik niet geinstalleerd, omdat het lijkt dat windows7 grafisch al goed was na de installatie. Ook bij prestatie index een 7.2.
Verder heb ik internet, msn, en windows media player aanstaan als het telkens gebeurd.
Mijn pc loopt dan totaal vast en kan ook de muis niet bewegen, Num Lock-Caps Lock toetsen gaan niet meer uit, en krijg geen Blue Screens..
CPU Usage: 0% 1% 6% als ik gewoon aan het surfen,msnen, en muziek luisteren ben.
Memory : 943MB dan staan utorrent, magic iso, en realtek nog op de achtergrond.
Systeem Specs:
Mobo 4core1600P53 Wifi
Geheugen 2x 2GB 800MHz Platinum gold
CPU Intel Q9550
Videokaart Nvidia Geforce GTX260 Lightning Black Edition 1792MB
Voeding Maddog 550Watt Modulair
HDD Hitachi 1TB
Samsung 320 GB - ingesteld als (D:) voor backups
Verder heb ik genoeg fans in de kast zitten voor cooling, dus denk ik niet dat het door te veel warmte komt.
Heb een Temp meter met sensoren in me kast zitten.
Kast Temp: 22 graden
HDD Temp: 23 graden
CPU Temp: sensor doet het niet.
Ik krijg ook vaak een melding dat de stuurprogramma van Nvidia niet meer werkte en is hersteld, maar dit lijkt mij logisch omdat die drivers niet zijn geinstalleerd (ga ik vanmiddag wel doen)
Verder heb ik nog niks uitgebreid getest.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Als er vragen zijn beantwoord ik die wel rond 14/15:00 dan ben ik thuis
alvast bedankt