• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-02 12:14
Op dit moment heb ik een Dvico Tvix M3200u, prima ding opzich. Alleen interface is saai en hij speelt geen mkv af.

Nu kan ik wel een verleng stekker kopen, als ze nog ergens zijn zodat ik op 1080i kan afspelen. Maar dat is niet helemaal wat ik wil.

Ben op zoek naar een nieuwe media player, een die full hd is en .mkv kan afspelen.
Qua interface vind ik die van de media portal (alt. windows media player) erg mooi, maar na mijn weten zijn deze er amper voor media spelers.

Wat ook een vereiste is, dat er een normale sata schijf in kan om alle films etc op te slaan. 2,5 of 3,5 maakt niet zo veel uit.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat heb je zelf al gevonden? Er zijn behoorlijk wat mediaplayers te vinden en minstens net zoveel reviews over die dingen. Bekijk die eens en kijk welke wel en niet aan je eisen voldoen.
Omdat we verwachten dat je dat eerst doet gaat dit topic op slot. Mocht je in je zoektocht nog tegen zeer specifieke problemen aanlopen dan kun je natuurlijk een nieuw topic openen waarin je aangeeft wat je hebt gedaan en waar je nog tegenaanloopt.

Dit topic is gesloten.