Intel Pentium 4 vs. AMD Athlon 64 3200+

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

• Muissi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 19:37
Hallo mensen,

Ik ben van plan twee van mijn oude pc's te combineren om een half-goede ervan te maken. In mijn ene oude pc zit nog een Intel Pentium 4 2,53 ghz met Columbia II (GA-8SIML) Ver 1.0 µATX moederbord 266 mhz en in de andere een amd athlon 64 3200+ 2,01 ghz met onbekend moederbord waarvan de snelheid 200 mhz is. Nu zit ik te twijfelen welke beter is, kunnen jullie misschien een uitspraak doen? Wel moet ik er bij zeggen dat de pentium 4 ouder is, dus ik vond het vreemd dat hij in mijn opzicht beter lijkt.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Zoek benchmarks zoals deze en vergelijk de processoren op de applicatie van jouw keuze. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het toverwoord is "benchmark". Zoek de benchmarks op en vergelijk de twee processoren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:13
Zoek benchmarks! Je kan geen Intel met AMD vergelijken puur met cijfermateriaal...
En meer uitleg hebben we ook nodig: (vooral om een relevante benchmark op te zoeken)
wat doe je met je computer?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• jessewillem
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:36
Ik zou voor de Athlon gaan, Deze was toen der tijd sneller dan de Pentium 4 in de benchmarks.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt beide pc's staan, draai er benchmarks mee en kijk welke de snelste is. Hier ben je niet eens afhankelijk van andermans benchmarks, maar kun je het allemaal zelf testen.
Dit topic gaat op slot omdat je dit makkelijk zelf kunt uitzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.