[pw3]laptop sectie - Verbinding , selectie werkt onlogisch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Hoi
Ik was op zoek naar een nieuwe laptop, En ik werd aangenaam verrast door de nieuwe interface !
Zeer handig om de keuzes wat te beperken, aangezien ik door de bomen het bos onderhand niet meer zag

Alleen de sectie "Verbinding (Video Uit)" reageert mijn insziens vreemd/verkeerd

Ten eerste zitten in die sectie de selecties : LAN 100Mbps en USB 2.0.
Hoewel daar met veel getweak vast wel beeld over te krijgen is, vind ik ze daar toch niet passen :)

Maar het grotere probleem is de werking van de filter knoppen zeer on-intiutief is.
Nu wil ik perse HDMI op me laptop, maar er mag daarnaast ook nog gerust s-video,vga en weet ik wat nog meer op zitten, als er maar HDMI op zit. Dat lijkt mij ook het meest logische keuzegedrag ?
Dus dan lijkt me zou ik alleen de HDMI knop moet selecteren
Dit zij echter de resultaten die ik dan krijg :

Niets geselecteerd : 1.057 resultaten
HDMI knop aangeklikt : 453 resultaten
HDMI knop + VGA(dsub) aangeklikt : 834 resultaten.
VGA aangeklikt : 740 resultaten

Blijkbaar tellen niet aangeklikte dingen dus wel mee in het filter-resultaat, dit vind ik dus zeer onlogisch
Ik weet alleen niet of dit een bug is, of een bewuste keuze van het PW team.

PS - Edit

Ow wacht Ik ging er van uit dat het een AND selectie was, oftewel die 300 die er bij kwamen hadden zowel vga als HDMI. maar blijkbaar is het OF dus je krijgt dan maar 1 van de 2. Maar hoe vind ik nou het gedeelte dat zowel HDMI als S-Video heeft ?

[ Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 20-11-2009 20:16 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Je kunt rechtsboven bij de filters ook kiezen voor Klassiek. In dat geval kun je wél gebruik maken van een AND-functie en daardoor nog specifieker zoeken op bepaalde functies/modellen.