Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ADSL!TOTAAL

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik op een andere site ook al meldde......ADSL!TOTAAL belazert de boel TOTAAL!
Je betaalt daar geen 18,95 als je een abo op ComputerTotaal hebt, je betaalt geen 28,95 met bellen + 5 euro en totaal bellen + 5 euro is 28,95. Nee, er komen altijd linesharingkosten bij en niet alleen als het via het KPN netwerk zou lopen, ook als BBned op lokatie mogelijk is betaal je alsnog linesharingkosten!

Kortom, de prachtige berekening op hun website klopt niet!
Kortom, ADSL!TOTAAL belazert mij, een jarenlang trouw lid van ComputerTotaal!
Helaas, ik zit er een jaar aan vast maar ga dan accuut weg en zeg mijn abo op!
Ga daar ook die locatie maar op Alice over, dat kost 29,95 pm en je betaalt daar ook nog eens géén starttik!
Ik heb Alice inmiddels in 2 van mijn 3 woningen.....geen problemen al konden zij op de genoemde locatie om duistere redenen niet leveren en heb ik tot mijn spijt voor AFZETTERS!TOTAAL moeten kiezen.

Verwijderd

Is het niet verstandig dit uit te zoeken voor je een abonnement afsluit?

Edit:

Ik heb even gekeken op de site. Maar er staat dat dit alleen geldt als er geen kpn telefoon lijn is.
Maar dat is dus altijd?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 16:44 ]

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Toch even reageren op dit klaag topic.
Ik heb dit stukje tekst binnen 10 seconden gevonden in de voorwaarden:

• Indien u ervoor kiest om na de oplevering van uw ADSL-abonnement zelf uw KPN telefonie
abonnement op te zeggen, dan zal ADSL!Totaal u de exacte kosten (via de OPTA bepaald) in
rekening brengen die KPN aan ADSL!Totaal in rekening brengt. Deze kosten bedragen per 20-10-
2008 € 9,40 inclusief BTW per maand.

Phoe, dat was moeilijk... :O

Oh ja, welkom op Tweakers.net.. O-)

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Staat allemaal in de voorwaarden inderdaad.

Eigen schuld dikke bult. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Je hebt je slechte voorbereiding voordat je wat bestelde wereldkenbaar gemaakt. Of je wereld gewaarschuwd voor iets wat iedereen kan lezen. Nou helemaal top (not). GoT is geen spreekbuis, geen zeepkist.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.