Ik woon in een pand van Stadswonen die samen met BBNed Kennisglas aanbiedt. Nu heb ik al het een en ander gelezen op tweakers over het verbinden van een router op dit netwerk, maar de oplossing heb ik nog niet gevonden. Ik heb een laptop die ik graag zonder geklooi met draden wil verbinden. Daarom wilde ik een router die ik nog had liggen (Zyxel P-661HW-63) aansluiten op de RJ-45 jack. Uiteraard betreft dit dus geen ADSL-Lijn dus kan ik hem niet aansluiten op de DSL ingang van mijn router. Of kan dit wel? In dat geval moet ik een aantal parameters opgeven: Encapsulation, Multiplexing, VPI en VCI. Wat moeten hiervan de waarden dan zijn?
Eigenlijk is het gewoon een LAN-LAN verbinding. Bij bbned staat eigenlijk gewoon de router die bij een normale adsl verbinding in je eigen huis staat. Kan ik in een anders niet gewoon alles naar 1 poort forwarden ofzo? Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Eigenlijk is het gewoon een LAN-LAN verbinding. Bij bbned staat eigenlijk gewoon de router die bij een normale adsl verbinding in je eigen huis staat. Kan ik in een anders niet gewoon alles naar 1 poort forwarden ofzo? Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.