[Hi abbo] Enorm veel tegoed bij abbo, niks betaald?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:50
Ik heb sinds kort een Hi Bel & SMS E25 abbonnement.
De eerste paar dagen had ik volgens de saldochecker (Smsje met 'Saldo' naar 1244) zo rond de 29 euro aan tegoed, dit kan kloppen omdat wat je betaald niet direct je tegoed is zoals ik hier op GoT heb gelezen.
Maar sinds de 18e heb ik plotseling rond de 79 euro aan tegoed tot de factuur 2 december. Daarnaast is er nog niks van mijn rekening afgeschreven, terwijl me in de BelCompany verteld werd dat ik aansluitkosten moest betalen.
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10 16:38

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Ja dit klopt.
In de systemen van Hi is de kostprijs van belminuten en sms een ander bedrag dan dat in de abo omschrijving staat.
Met jouw abo krijgt je een vast X aantal belminuten, dat aantal belminuten x kostprijs is je startsaldo per maand.
Op je factuur wordt dit weer omgerekend naar de bedragen voor jouw abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Maar dan is het toch raar dat ik de eerste paar dagen rond de 29 euro had, en nu rond de 79?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Je eerste maand ziet er altijd beetje raar uit omdat je wordt toegevoegd aan een bestaande groep klanten die gelijktijdig een factuur ontvangen. Wacht even je eerste rekening af (let op: deze kun je online zien en ontvang je niet per post!!!) en na 2 december nog eens je saldo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Oke, bedankt voor je antwoord.
Heb ik nog één vraag: gaat SMSen náár het buitenland nou wel of niet uit de bundel? Het wordt wel van m'n (hoge :) ) saldo afgetrokken dus lijkt me wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !ceman7
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-10 20:14
voor zover ik weet, gaat SMSen naar het buitenland niet uit je bundel. Kan van je abo afhangen, maar volgens mij hoort dit niet uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
Naar het buitenland? Tsja, dan neem ik aan dat je bedoelt naar een buitenlands nummer: dan zal het niet uit je bundel gaan (het zal dus bovenop je bundel komen). Als je een Nederlands nummer in het buitenland bedoelt, dit zal wel uit de bundel gaan (en dus niet bovenop je bundel komen ;) ).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1