Belgische proxy gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304859

Topicstarter
Beste tweakers,

Voor een onderzoek van ons is het noodzakelijk dat het lijkt alsof we vanuit België het internet opgaan ipv vanuit Nederland. Dit vooral vanwege de mogelijkheid tot lokalisatie bij Google Adwords. Is dit mogelijk en zo ja, hoe? Gebruikte browser is niet belangrijk (bijv. Firefox/IE8).

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 13:38

Brons

Fail!

Ja, dit is mogelijk. Je regelt een Belgische proxy en vult deze in bij je browser. Wat is precies je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304859

Topicstarter
Ik weet niet waar ik aan een Belgische proxy kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 14:11

job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 09:01

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Probeer eens de proxy van telenet. Geen idee of die bereikbaar is vanuit Nederland.
http://www.telenet.be/en/...iceline/instellingen.page

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-05 13:16

donny007

Try the Nether!

Je kunt ook een SSH tunnel maken als je een ssh server hebt in Belgie, dat werkt snel en veilig.

Om te internetten via belgie heb je PuTTY, Firefox+foxyproxy plugin en een Belgische SSH server nodig.

Het voordeel van een SSH proxy tegenover een web based proxy is dat je niet alleen HTTP verkeer naar belgie kunt sturen, maar gewoon al het verkeer van je computer, daarbij is alle data encrypted (dus geen systeembeheerder die kan zien wat je doet), en het is zo snel dat zelfs online gaming via een SSH proxy goed mogelijk is (Doe ik op school vaak :D).

Werkt prima tegen werkgevers/scholen die internet regeltjes proberen te handhaven :D

En waarom heb je het nodig, irritante systeembeheerder die "probeert" websites te blokkeren, of voor educatieve doeleinden?

[ Voor 62% gewijzigd door donny007 op 23-11-2009 12:59 ]

/dev/null

Pagina: 1