Web Based Batch Uploader Manager

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

• Ortixx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06-2023
Hallo!

Momenteel gebruik ik zoom's fileuploader om bestanden in batch te uploaden naar hotfile and megaupload etc. De dev van fileuploader zei dat hij in 2010 een web based applicatie zou uitbrengen. Nou vroeg ik me af of er al zoeits bestaat want ik heb het eigenlijk nu nodig. Ik wil het op mijn NAS gebruiken waar ik al Transmission op draai :)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Tussen de 3.200.000 resultaten die Google teruggeeft op "Batch upload", of de 198.000 op "batch upload megaupload", of de 54.200 resultaten voor "batch upload hotfile" zat niks wat je kon gebruiken? Zo nee, dan zal je zelf iets moeten schrijven, daar gaat de Devschuur namelijk over. Weet je niet of er iets tussen zat? Dan moet je beginnen met zoeken en had je in de tijd tussen het schrijven van dit topic en nu al iets gevonden, danwel zelf geschreven.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien gebruik je Safari of Webkit o.i.d., dan kun je een
HTML:
1
<input type="file" multiple="multiple"/>

gebruiken. Daarin kan je meerdere files aanklikken die in 1x geupload worden.
Zal wel in HTML5 zitten en binnenkort in Firefox.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Zoeken kun je prima zelf. In de Devschuur doen we aan zélf maken ;) Lees Waar hoort mijn topic? trouwens ook even.

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 20-11-2009 21:35 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.