Verwijderd

Topicstarter
Laatst dacht ik aan dat hele coole rpg/rts spel wat ik vroeger vaak speelde, jawel , het is dungeon siege. ik zocht een beetje rond en al snel heb ik em gevonden. stoffig was ie wel XD. Maar nou doe ik disc 1 in mijn drive, ik druk op express install, alles gaat goed. De installatie zegt mij dat ik disc 2 in mijn drive moet doen. gedaan. gaat verder tot aan ongeveer het einde van disc 2. dan krijg ik een error dat hij terrain.dsres niet kan kopieren. dus ik heb meerdere keren op retry gedrukt zonder resultaat. ik heb ignore gedrukt en de installatie afgewacht. als ik dan op play druk, begint het spel met laden, en krijg ik een error over deze terrain.dsres. hij gaat dan wel verder met laden. eenmaal aangekomen bij het menu en maak een character, bij het map laden gaat het weer mis. nog meer gezeik over terrain.dsres. Dus mijn vraag is, heeft iemand hier ook last van(gehad)? En zoja. wat is de oplossing. heeft iemand misschien een link naar terrain.dsres ofzo.

de file staat wel gewoon in mijn directory. dus hij is waarschijnlijk gewoon corupted. ook heb ik m weer opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.

oja. het is de versie van legends of arrana 3 disc met de eerste ds erbij in.

iemand een oplossing. ik heb deze game nodig XD.
alvast bedankt
thomas

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Krasjes op cd misschien? Kun je de inhoud van de cd wel in zijn geheel naar je hd kopieeren? Zo niet, dan kan je cd/dvd speler hem echt niet meer lezen. Heb je nog een cd/dvd speler in je pc of een andere pc waar je de installatie op kan testen? (En dus die terrain.dsres vanaf kan kopieeren naar je eigen pc?)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja er zitten wat krasjes op de cd. ik had al op internet gevonden dat je de files kan kopieren vanaf je cd. toen ik dat probeerde stopte de cd speler bij 80 % met draaien en kraakte een beetje. toen zei ie weer dat de file niet gekopieerd kon worden. hij doet het ook niet op andere computers.

Is er een mogelijkheid dat ik de file van microsoft kan krijgen? Als ik mijn product key geef ofzo.
mvg thomas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:13:
ja er zitten wat krasjes op de cd. ik had al op internet gevonden dat je de files kan kopieren vanaf je cd. toen ik dat probeerde stopte de cd speler bij 80 % met draaien en kraakte een beetje. toen zei ie weer dat de file niet gekopieerd kon worden. hij doet het ook niet op andere computers.

Is er een mogelijkheid dat ik de file van microsoft kan krijgen? Als ik mijn product key geef ofzo.
mvg thomas 8)7
Als de cd niet meer is te lezen, dan wordt het wel moeilijk... Je zou Microsoft kunnen bellen inderdaad, weet niet of ze dit nog wel supporten?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Je kunt ook even de cd downloaden die defect is. Aangezien je een legale key hebt is hier imo niets mis mee. Als je Microsoft een nieuwe laat sturen kun je net zo goed die boxed editie kopen. Dat is ongeveer dezelfde prijs.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil ook geen nieuwe kopen, omdat hij nergens meer te koop is. Het downloaden van cd2 is wel een mogelijkheid. Maar ik denk dat als ik microsoft games bel met mijn probleem, dat ik dan wel een terrain.dsres van hun kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:36:
ik wil ook geen nieuwe kopen, omdat hij nergens meer te koop is. Het downloaden van cd2 is wel een mogelijkheid. Maar ik denk dat als ik microsoft games bel met mijn probleem, dat ik dan wel een terrain.dsres van hun kan krijgen.
En als je het dan op een later tijdstip wil installeren? Kun je weer microsoft bellen :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja of ik sla de terrain.dsres op op een usb of gewoon op me harddrive :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
ok heb je de terrain.dsres gestuurd. (pm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh dankdankdankdank XD. ik zit nu op school. ik ga m zo thuis downen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
is het nou opgelost ?
Pagina: 1