Toon posts:

Pentium 2 400 op 496 MHz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het bovenstaande krijg ik maar niet gedaan. Momenteel draai ik op 448 MHz en dit is het enige stapje wat nog hoger zit.
Ik maak gebruik van een standaard Intel-koeler, is het dan wel verstandig dat ik dit wil?
Op 496 MHz kan ik dus niet booten. Ik heb 64 MB PC100 geheugen en 64 MB PC133 geheugen, kan het zijn dat dat ene rammetje het niet trekt? En als ik er dan 1x128 MB PC133 in doe, lukt het dan wel?
Of lopen mijn AGP- en PCI-bus dan gewoon te ver buiten hun specificaties op 496 MHz?
Ik heb een Viper II-videokaart en verder alleen een SB Live! Player 1024 van Creative en een ethernetkaart van @home erin zitten.

Wie o wie?

P.S.: serieuze vraag, geef dan ook serieuze antwoorden!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

waarschijnlijk is het niet mogelijk ivm je AGp divider

66 + 25% = 82 Mhz

ik denk nie dat die viper dat trekt.

Verwijderd

ik heb een

p2 400
microstar i440BX
voodoo3 2000
sblive

en ik kom niet hoger dan 496.. Dan kan ik gewoon windows in, maar loopt ie vast..

Ik heb het overklokken met intel proc maar opgegeven.. PIII wilde nog wel goed d8 ik..

Ik koop vandaag een Duron 700.. :9~

Verwijderd

:?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:09
Je kan het zonder de PC100 module proberen, daarmee sluit je uit dat deze module een retarderende;) factor is. Ik heb bijvoorbeeld een PII400 gehad waarmee ik zelfs QuakeIII kon spelen op 533MHz, maar ze zijn niet allemaal even goed te overclocken die PII400's.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

ik heb hier ook een p2 400 staan en die wil niet hoger dan 533mhz.. maar ik denk dat bij mij het geheugen een probleem is.. (pc100).

* Maar zoals al veel vaker vermeld iedere proc. is anders...

Verwijderd

klok je over met multiplier en FSB of alleen 1 vd 2? Probeer idd eens dat ene rammetje weg gte laten en dan te testen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
meneer heeft intel, dus blijft aleen de fsb over, tenzij je viptweak heet :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1