[Windows 7] Windows 7 Ultimate Engels -> Nederlands

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• agrovenstein
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-01 08:28
Beste Mede-Tweakers,

Ten eerste weet ik niet of het al eerder is beschreven op het forum omdat ik het zo 1,2,3 niet kon vinden.

Mijn vraag:
Ik krijg een Windows 7 Ultimate in het engels aangeboden, nou hoorde ik dat Windows 7 verschilende talen heeft. Kan ik dan bij de installatie al aangeven dat ik hem in het nederlands wil installeren?
Zou dit graag willen weten voordat ik het besluit neem.

Groetjes

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Nee, dat kan niet tijdens de installatie. Ná de installatie kun je via Windows Update wel language packs downloaden waarmee je 'm naar het Nederlands (of Fins, Deens, Frans, Duits, ...) kunt zetten.

We are shaping the future

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Bij ultimate kun je language packs downloaden en installeren, ná de installatie. Dit kun je vinden onder "updates --> optional --> dutch".

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• agrovenstein
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-01 08:28
is hij als ik dat heb gedaan hetzelfde als ik de nederlandse zou installeren?

groetjes

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

agrovenstein schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:41:
is hij als ik dat heb gedaan hetzelfde als ik de nederlandse zou installeren?

groetjes
Bijna, behalve wat teksten in het bootmenu van Windows is alles verder nederlands.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Nagenoeg, het is een grote update waarin ook verreweg het meeste vertaald is. Heel (echt heeeeeel) sporadisch zul je eens een klein overgeslagen restje engels tegenkomen, als het gebeurd (en ik kan niet genoeg benadrukken hoe sporadisch dat is) dan is het meestal bij een uitzonderlijke foutmelding

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Op zich wel vreemd dat je het niet 1 2 3 kan vinden. Ik zeg misschien ff de juiste zoektermen gebruiken?

Enneh...misschien wist je het nog niet maar de groeten doen is niet wenselijk op GoT. Lees het desnoods even na in het Algemeen Beleid.

Als laatste wil ik je vragen om de volgende keer wel een titel te gebruiken die de lading dekt, want een eenvoudig [Windows 7] is nu niet echt duidelijk zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met ultimate kun je dus zo als anderen al vertelden na de installatie de taalpakketten downloaden. Die zijn echter niet perfect. Ik heb een Duitse Ultimate en die is nog steeds aan het herunterfahren als hij afsluit, heet mij wilkommen als hij start, geeft een Duitse installatie van het programma a2free en ook in IE zitten her en der wat foutjes. Eigenlijk de gebruikelijke onvolkomenheid Windows eigen. Maar deze Duitse vrij verkrijgbare OEM versie [upgrade van Vista] was wel aardig wat goedkoper dan een Nederlandse, feitelijk niet eens verkrijgbare versie [mijn pc leverancier ging over de kop toen ik een halve PC in huis had en dan willen andere leveranciers geen OEM meer leveren]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Heb je de taalinstellingen dan ook al doorgevoerd naar de systeem accounts zodat het aanmeld scherm e.d. ook de juiste taal heeft?

Afbeeldingslocatie: http://blog.taragana.com/wp-content/uploads/2009/05/copy-language-settings.jpg
Bovenste knop.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1