Toon posts:

Policies toepassen op group ? windows 2008 server

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Verwijderd

Topicstarter
Net is dit topic gesloten, de gegeven antwoorden kloppen niet. In windows 2008 server bestaan er dus geen containers. Je kan een GPO aanmaken, en daar houdt het mee op.

Edit:
Nog even met iemand overlegd net die veel met deze dingen werkt: inderdaad, dit is in Windows 2008 server anders!

Jammer dat de topics zomaar gesloten worden zonder enig onderzoek en de topicstarter wordt verweten dat hij weinig initiatief toont. Dat geeft maar weer eens aan wat voor niveau dit forum heeft.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 20:33 ]

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:21

Ethirty

Who...me?

Als je 2 tellen in Google ipv het topic had gestopt had je een hele lijst met antwoorden gevonden. GoT is geen helpdesk en zeker in PNS wordt een bepaald minimum niveau verwacht. Maar gezien je eerdere topics heb je dit volgens mij nog steeds niet door.

Om dat ik ook weer niet de beroerdste wil zijn. Policies zet je wel op containers of OU's, daarna geef je evt aan voor wie die policies bedoeld zijn.

Alleen al meer dan 10 pagina's aan Google resultaten op de site van Microsoft zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Ethirty op 19-11-2009 20:56 ]

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:18:
Net is dit topic gesloten, de gegeven antwoorden kloppen niet. In windows 2008 server bestaan er dus geen containers. Je kan een GPO aanmaken, en daar houdt het mee op.

Edit:
Nog even met iemand overlegd net die veel met deze dingen werkt: inderdaad, dit is in Windows 2008 server anders!
Dat je nou gaat vallen over de naamgeving die ik in mijn reply zet :/

Container/Organizational Unit/domain/site/ whatever. En bovendien was het antwoord dat je dit gewoon kon vinden in Google.
Interessant leesvoer: http://technet.microsoft....rary/cc725828(WS.10).aspx
http://www.windowsecurity...ws-Server-2008-Part1.html

Een tweede topic starten is in ieder geval niet de bedoeling. Als je vragen of opmeringen hebt, dan hoor ik het graag via mail of DM.

Zie ook: Het algemeen beleid #topicopslot
Jammer dat de topics zomaar gesloten worden zonder enig onderzoek en de topicstarter wordt verweten dat hij weinig initiatief toont. Dat geeft maar weer eens aan wat voor niveau dit forum heeft.
Kijk nu eens naar je eerste topicstart:
Hallo,
Weet iemand hoe ik een policy kan toepassen op bijvoorbeeld de groep Domain Users ? in windows 2008 server.
Waaruit blijkt dat je ook maar 1 seconden hebt rondgekeken op Google of een andere zoekpagina :? Dat is nergens uit te herleiden. Het niveau is juist een stukje hoger hier, juist doordat dit soort basis zaken niet toegestaan worden.

Dit topic is gesloten.