Ik probeer de betaversie van Microsoft Office 2010 te installeren, maar dat kan niet over de Technical Preview die ik al geïnstalleerd had heen. Die moet ik eerst deïnstalleren. Ik ben alleen bang dat ik dan mijn instelling en dergelijke kwijtraak. Weet iemand toevallig of mijn instellingen (vooral de instellingen van mijn e-mailaccounts in Outlook) bewaard blijven als ik Office deïnstalleer?
je kan die TP slecht deleten. Je moet dat via cmd doen, en dan lukt het nog niet. Je moet met WinRAR het exe uitpakken en dan in die map setup.exe aanklikken. Dat pas zegt ie niet van technical preview. Bij mij gaat ie dan zeggen: Taal Ik heb nl beta nie
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
De echte Technical Preview (build 4006) is goed te verwijderen via Control Panel zoals je ieder ander programma kan verwijderen.
Er zijn een aantal gelekte builds die aangepast waren door de verspreiders ervan die zich niet eenvoudig meer laat verwijderen. Je kan het dan nog steeds handmatig verwijderen via de instructies van Outlook 2007. Uiteraard moet je er dan rekening mee houden dat het versie nummer 14 is en niet 12.
Er zijn een aantal gelekte builds die aangepast waren door de verspreiders ervan die zich niet eenvoudig meer laat verwijderen. Je kan het dan nog steeds handmatig verwijderen via de instructies van Outlook 2007. Uiteraard moet je er dan rekening mee houden dat het versie nummer 14 is en niet 12.
Ok, ik heb build 4006, dus dat deïnstalleren moet wel lukken. Ik ga gewoon proberen of het lukt om mijn instellingen en mailaccounts te bewaren.
ik heb dat van Roady dus gedaan, en als ik nu de beta instal staat er nog steeds dat ik mondo 2010 heb...
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Het is me gelukt, Outlook heeft alles netjes bewaard. Had voor de zekerheid een kopie gemaakt van de datafolder, maar dat bleek dus niet nodig te zijn.
Heeft iemand toevallig enig idee waarom ik Office Mobile 2010 niet kan vinden in de Windows Mobile Marketplace? Op internet lees ik overal dat hij daarin staat, maar ik zie hem niet. Is hij alleen in de Amerikaanse Marketplace geplaatst?
Heeft iemand toevallig enig idee waarom ik Office Mobile 2010 niet kan vinden in de Windows Mobile Marketplace? Op internet lees ik overal dat hij daarin staat, maar ik zie hem niet. Is hij alleen in de Amerikaanse Marketplace geplaatst?
Ik probeer hem ook al te downloaden via deze link: https://marketplace.windo...14-4d91-85df-a512bc37c1cd
Echter als ik niet aangemeld ben krijg ik een server error en als ik wel aangemeld ben dan blijft hij maar zoeken. Volgens mij is er iets met de marketplace aan de hand.
Echter als ik niet aangemeld ben krijg ik een server error en als ik wel aangemeld ben dan blijft hij maar zoeken. Volgens mij is er iets met de marketplace aan de hand.
Volgens mij staat hij alleen in de Amerikaanse Marketplace geplaatst. Ik heb de CAB-file ergens anders vandaan gevist, weet niet meer precies waar.
Pagina: 1