Toon posts:

DS Lite via WEP op wrt 120n

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag met de dslite gebruik maken van online spelen met de ds lukt dat niet de wep sleutel is niet geldig. De WII pakt het wel.
Wie kan mij helpen om toch met de ds online te kunnen.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hoi, welkom op GoT.

Ik begrijp dat je een probleempje hebt met je Nintendo DS lite. Je probeert ermee op het Internet te geraken, maar dat lukt niet echt?

Wat heb je allemaal al geprobeerd, weet je zeker dat je wep key die je invoert klopt?
Heb je je WiFi Access Point niet toevallig op WPA(2) staan. Dat snapt de DS Lite namelijk niet. (Geen flauw idee of de WII dat wel kan)

Zoals je ziet, we missen nogal wat informatie. We verwachten ook dat je zelf wat meer inzet toont om je eigen probleem op te lossen :) En probeer voortaan een iets duidelijkere topictitel te verzinnen. ;)

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:59
Was het bij die dingen niet zo dat deze alleen de 1e passphrase accepteren? Waarschijnlijk heb je er 4 in je router staan.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, maar ik ben een leek in dit soort dingen. Ik begrijp dus dat ik op het verkeerde forum zit die niet voor leken is.
Geen idee hoe het zit met de router ik vond het alleen raar dat de nintendo wii wel wil met de wepkey en de ds niet.
Ik kijk wel verder op andere forums.

toch bedankt voor het reageren.