verschil tussen twee PS3 controllers

Pagina: 1
Acties:

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 19:15
Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee wireless dual shock controllers:
http://www.wehkamp.nl/gam...sony)/C13_J09_J46_162851/
http://www.wehkamp.nl/gam...oller/C13_J09_J46_693300/

Ik heb zo'n vermoede dat Wehkamp hier een fout heeft gemaakt, waarschijnlijk zal er wel 1 niet dual shock zijn. Welke is dan de echte wireless dual shock controller!!!

Verwijderd

De afbeeldingen zijn iig geval beide van de echte dual shock. Dit is te zien aan de blauwe text die naast de usb ingang zit aan de bovenkant.

Ik zou gewoon voor de goedkoopste versie gaan die ook nog eens op voorraad is gaan. (maak dernoods ff een screenshot voor de zekerheid)

• Toine1
Waarschijnlijk zijn beide wireless en zal alleen de duurdere een dualshock zijn. De telefoon miepen van de Wehkamp zal ik maar niet bellen, want die snappen er toch niets van.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
beide zijn het echte DS3 controllers.
Waarom? Beide hebben ze product specificaties die verschillend zijn maar in beide word diverse keren gezegd dat het een DS controller is.

Waarschijnlijk ooit per ongeluk 2x in de shop gezet en ze zijn vergeten de duurdere in prijs te verlagen met de tijd.

Maja hoe dan ook beide zijn te duur.
Als je een paypal account hebt kun je aardig wat centjes besparen door via ebay een originele DS3 controller te kopen. Heb zelf ooit een originele witte gekocht in Hong Kong via Ebay voor 35 euro incl. verz.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:38
Of gewoon bij Amazon.co.uk of Blahdvd.com :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Controler zijn goedkoper doch de PS3 consoles zijn niet echt goedkoper dan bij de wehkamp.
http://www.wehkamp.nl/gam...cmid=WEHKKO&MediumCode=90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toine1 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:59:
Controler zijn goedkoper doch de PS3 consoles zijn niet echt goedkoper dan bij de wehkamp.
http://www.wehkamp.nl/gam...cmid=WEHKKO&MediumCode=90
Ik zou hem gewoon bij play.com bestellen: http://www.play.com/Games...s-Controller/Product.html

Kost daar maar 45,49, free delivery en het scheelt je een hoop kopzorgen of je nu wel of niet de goeie krijgt...

Edit: CDwow heeft kennelijk net een aanbieding met de witte dualshock voor 36,07 (gratis thuisbezorgd) en de zwarte is daar 40,99 (gratis thuisbezorgd).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Bedankt, is die controler op CDwow.nl trouwens wel orgineel van Sony, ik heb nl een voorkeur voor orgineel Sony made???
Play.com leverd trouwens de controlers buiten de UK niet uit. zie Products eligible
DVD, music, games, books, and clothing are eligible. Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK.
:'(

Ik ga trouwens dit weekend de PS3-250Gb bij de Wehkamp kopen.

[ Voor 43% gewijzigd door Toine1 op 21-11-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Waarom zou hij niet origineel van Sony zijn.
De foto klopt en er staat bij dat de maker ervan Sony is.

De spullen die ik van CD-wow besteld heb kwamen altijd uit Azie en daar verkoopt Sony hun controllers in diverse kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
We zullen zien of dit de orginele Sony is, ik heb nl de zwarte controller in bestelling bij CDwow en de PS3-250Gb bij de Wehkamp.
Ik wou jullie allemaal bedanken voor de support.

Nu nog een bijpassende LCD-TV zien te vinden.
Mijn tip, let hierbij goed op, niet alle LCD-tv's werken goed samen met de PS3 en dit wordt normaal ook niet getest en moderators, dit is moeilijk op te zoeken. Toevallig ben ik hier achter gekomen na het lezen van de consumenten gids waarin stond dat enkele TV moeite hadden met bewegingen, TV kon deze tot een bepaalde "hoeveelheid" niet meer bijbenen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Toine1 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:37:
We zullen zien of dit de orginele Sony is, ik heb nl de zwarte controller in bestelling bij CDwow en de PS3-250Gb bij de Wehkamp.

Mijn tip, let hierbij goed op, niet alle LCD-tv's werken goed samen met de PS3 en dit wordt normaal ook niet getest en moderators, dit is moeilijk op te zoeken. Toevallig ben ik hier achter gekomen na het lezen van de consumenten gids waarin stond dat enkele TV moeite hadden met bewegingen, TV kon deze tot een bepaalde "hoeveelheid" niet meer bijbenen, vandaar.
Het plaatje en de beschrijving kloppen. Dus mocht het geen echte zijn gewoon terug sturen.

Heb de mijne van Biz-com2

http://cgi.ebay.nl/0IM-PS...es_JN?hash=item588459ec11

Is best gaar dat Sony hier eigenlijk alleen de zwarte verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 20:12
[...]
Dat is wel een beetje een wazig verhaal als je het mij vraagt :P Je doelt waarschijnlijk op 100Hz/200Hz/Motion Flow-achtige technieken... Nu is het zo dat mijn Philips-tv die pakweg 4,5 jaar oud is beter om kan springen met de PS3 dan mijn Samsung van 2 jaar oud ook al ziet de Samsung er op SD velen malen beter uit, maar dat komt gewoon door de betere software terwijl er eigenlijk een heel goedkoop paneel in hangt, overigens was die software ook nog eens heel irritant want het stond bijvoorbeeld geen 1 op 1 pixelmapping toe waar de Philips dat wel deed waardoor het beeld altijd iets gestretched wordt en de randen buiten het beeld vielen. Hetzelfde had ik met enkele Sony-tv's(heb er in een jaar 4 gehad :D ), welke allemaal qua paneel gewoon zwaar onderdeden voor mijn oude Philips terwijl ze op SD toch velen malen beter oogden.

Op dit moment heb ik echter weer een Sony Bravia KDL-40W4500 en dat is toch een klasse apart vergeleken met de oude Philips, het punt is echter vooral dat in de jaren de aandacht is verschoven van SD naar HD kwaliteit waarop een tv moet uitblinken waardoor alle 2009 series van de bekende merken die je nu koopt haast wel goed zouden moeten zitten. Persoonlijk zit ik alweer te kijken naar een Sony 40Z5500 of een Samsung LED tv maar dat ligt natuurlijk maar net aan je budget...

Overigens hebben de Samsung's nog steeds redelijk last van 'input-lag' waardoor het beeld wat vertraagd op het beeld verschijnt(door alle beeld verbeterings software) waardoor games die om reactie vermogen gaan zo goed als onspeelbaar worden, maar ook dat verschilt per serie. Of bedoelde je dat soms, met het niet aankunnen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:03:
Waarom zou hij niet origineel van Sony zijn.
De foto klopt en er staat bij dat de maker ervan Sony is.

De spullen die ik van CD-wow besteld heb kwamen altijd uit Azie en daar verkoopt Sony hun controllers in diverse kleuren.
Zo vreemd is die gedachte nog niet, want hier is een foto van een witte dealextreme controller die fake is: http://i21.photobucket.com/albums/b298/dhgctc/SDC10814.jpg (ze verkopen overigens zowel een genuine als een naamloze, dit is de naamloze, de zwarte is origineel). De teksten zitten duidelijk iets verschoven tov het origineel. Vaak zit er ook wat meer ruimte tussen de boven en onderkant of sluit het iets minder mooi aan. Deze is overigens zo'n 20 euro inclusief verzending maar dan weet je wel zeker dat je een kopie heb en geen originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet een wat oudere consumentengids zijn geweest dan, moderne schermen zijn allemaal flink snel. En die snelheid (van grijs naar grijs) staat altijd bij de specificaties aangegeven, in milliseconde (reactiesnelheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Deze gids is van maand geleden, maar het verhaal klopt wel, ik lees dit ook op het internet en dat is ook mijn hint hier, niet alle LCD tv kunnen goed met de PS3 omgaan.
Maar ja we dwalen hier af, naar mijn gevoel kan dit topic worden afgesloten, antwoord op mijn vraag is gegeven en als laatste wil ik iedereen bedanken!!!!

[ Voor 31% gewijzigd door Toine1 op 22-11-2009 13:26 ]

Pagina: 1