• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
Good afternoon,

Even een vraagje, we zijn hier bezig met een migratie van bovenstaande software.
Alles verloop prima en gaat voorspoedig, enige wat ik nog steeds niet werkend krijg, en krijg het ook niet gevonden, hoe ik als ik bijvoorbeeld een client met 2000 upgrade naar xp de toegevoegde postbussen kwijt ben en weer opnieuw moet toevoegen.

Zelfde geldt voor xp naar 2007.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen zodat iedereen hier zijn toegevoegde postbussen behoudt, zou echt heeeel veel tijd schelen gezien het niveau van de meeste gebruikers hier.

Tnx

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Outlook profile configuratiescript meegeven? Zit in de bijbehorende Resource Kits van je Office versies.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
Ik zie wel de office profile wizard, daarmee kan ik hem exporteren en weer importeren.
Maar iemand misschien een voorbeeldje of kleine guide om dit geautomatiseerd te krijgen.

Scripten is niet m'n sterkte kant.

Waar kan ik trouwens dat script vinden, is dat een soort sample script? kan hem in de ork tools folder iig niet vinden.

edit: hier kun je wel de parameters ervoor vinden maar dat wordt erg omslachtig volgens mij...

[ Voor 18% gewijzigd door pennenlikker op 19-11-2009 16:25 ]

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip