Modern warfare 2 dedicated servers nog niet helemaal weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Er blijkt nog een klein sprankje hoop te zijn voor alle teleurgestelde Call of Duty fans. Na alle commotie rondom de dedicated servers voor de aankomende first person shooter Call of Duty: Modern Warfare 2, heeft Inifinity Ward aangegeven dat zij een zo goed mogelijke ervaring willen creeëren voor de gamers, en dat zij dus alle opties open houden.

Een kleine maand geleden werd bekend dat de PC versie van de nieuwe Call of Duty geen dedicated servers zal ondersteunen. De community is hier nog steeds woedend over. Daarnaast boycotten verschillende online retailers het spel, is Australië niet te spreken over de 'terrorist mode', en ziet het er dus niet bepaald rooskleurig uit voor Infinity Ward.

In reactie hier op, heeft Mackey McCandlish, medewerker bij Infinity Ward, tijdens een chatsessie het volgende aangegeven met betrekking tot de dedicated servers:

"Our goal is to provide the best experience for our users, so nothing is ever 'off the table'. We are always evaluating our options."
Inmiddels loopt nog steeds een online petitie tegen het ontbreken van de servers, welke ondertussen is getekend door meer dan 180.000 mensen.

Bron: gamecloud.nl

HIER een filmpje van een groepje mensen die zelf dedicated servers in mw2 gemaakt hebben:

[ Voor 21% gewijzigd door Marsjee op 19-11-2009 15:30 ]

Verwijderd

En waarom kan dat niet hier: Geen Linux Dedicated voor Modern Warfare 2 PC

En dat filmpje is geen dedi, maar iemand met een unlocked console die host.

• Marsjee
oh nou sorry hoor. zou nog is wat posten....

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 10:54
Marsjee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:33:
oh nou sorry hoor. zou nog is wat posten....
Vooral niet doen nee.....

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Vat het nou niet zo op ;) Ik heb het met plezier gelezen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:02:
En waarom kan dat niet hier: Geen Linux Dedicated voor Modern Warfare 2 PC

En dat filmpje is geen dedi, maar iemand met een unlocked console die host.
Ik wist niet dat je boos werd.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 19:36 ]

Verwijderd

Sorry voor die reactie in ieder geval was misschien een beetje te direct, snapte alleen het nut van een apart topic niet helemaal ;) . Punt blijft echter wel dat dat filmpje geen echte dedicated server toont :).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 19:41 ]

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik ben een van de (weinige?) mensen die nooit problemen heeft gehad met de manier waarop spelers worden gematched op IW.net. Dat gezegd hebbende mis ik de fun van een reguliere server hebben. Inloggen en weten dat je dezelfde mensen ziet waarmee je al vele uren hebt lopen fraggen. Het huidige systeem kan prima, maar een optie om een dedicated server te joinen zou wel erg fijn zijn.

Kwam vandaag voor het eerst iemand van [GoT] tegen. :)

• Marsjee
Probeer je nou leuk te doen? is niet gelukt iig probeer het nog eens

• Marsjee
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:40:
Sorry voor die reactie in ieder geval was misschien een beetje te direct, snapte alleen het nut van een apart topic niet helemaal ;) . Punt blijft echter wel dat dat filmpje geen echte dedicated server toont :).
Nja ik had niet in het topic gekeken van " Geen dedicated servers" geen zin om alle reacties te lezen:P
dus een nieuw topic leek me eigenlijk wel fijn.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wat is er mis met Koeitjes reactie? Dat jij te lui bent om te kijken wat er in een ander topic staat betekend niet dat je maar nieuw topic moet beginnen. Dit is ook niet echt nieuws.

Ontopic:
Hij zegt gewoon in andere woorden dat er geen dedi servers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:18:
Wat is er mis met Koeitjes reactie? Dat jij te lui bent om te kijken wat er in een ander topic staat betekend niet dat je maar nieuw topic moet beginnen. Dit is ook niet echt nieuws.

Ontopic:
Misschien moet je eerst lezen. want ik zei niks over zijn reactie.
En nee ben niet te lui. heb meer te doen.
Maar als jij hier de professor pikhaar wilt uithangen: Be My Guest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Teknogods heeft nog ff tijd nodig denk ik, het is nu 2 player host. Zou me niks verbazen als ze straks met een 9v9 host/dedi op de proppen komen _/-\o_

Morgenavond ff spec ops lannetje proberen met een kameraad. :P

[ Voor 5% gewijzigd door BAS80 op 20-11-2009 22:53 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:18:

Ontopic:
Dit is nou precies te reden waarom veel mensen, en dit meen ik serieus, bang zijn om een topic op Tweakers te plaatsen. Je wordt meteen afgesnauwd als je iets fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nee hoor, gewoon eerst de search in het betreffende subforum gebruiken, en brengt dat geen duidelijkheid dat kun je er best een openen, en gezien het feit dat er een mod reageert zonder er een slotje op te gooien (hoewel dat met dit kinderachtig commentaar best mocht) valt het best mee ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
sain onez schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:47:
nee hoor, gewoon eerst de search in het betreffende subforum gebruiken, en brengt dat geen duidelijkheid dat kun je er best een openen, en gezien het feit dat er een mod reageert zonder er een slotje op te gooien (hoewel dat met dit kinderachtig commentaar best mocht) valt het best mee ;)
En dit is ook altijd constructief, ipv simpelweg verder te gaan met het topic on hand.

Als je 180 000 mensen een petitie kunt laten tekenen moeten de developers zeker rekening gaan houden met de noden en wensen van degenen die de game kopen, klanten dus.
Als ze het in deze versie niet zullen toelaten zal het zeker terugkomen in de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Sterker nog de PC community voelt dit een beetje als een mes in de rug. COD is groot geworden door de PC lanners en clanners en waarop draaide die? Juist! Dedicated servers.
Ik ben bang als IW hier niks aan doet dat er een hele grote groep 'oude' fanbase deze francise zal verlaten....
Ik denk dat IW zichzelf hiermee in de vingers snijdt, time will tell.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Pagina: 1