Ik heb hier een oude Medion 96500 Laptop voor me liggen met een probleem.
Het toetsenbord doet het (bijna) niet. Elke keer als ik op een toets druk komt er een soort beep geluid, maar het betreffende letter komt niet in beeld.
Alleen als ik 1 toets een tijdje ingedrukt houd, komt uiteindelijk de ingedrukte letter in beeld.
Voor Windows opgestart wordt, doet het toetsenbord het nog normaal (dus ik kan gewoon op bijvoorbeeld F12 drukken voor het boot menu)
Ik heb er ook een extern USB toetsenbord aangehangen die zeker weten werkt, maar eenmaal aangesloten vertoont hij precies de zelfde kuren als het toetsenbord van de laptop zelf
de optie Filtertoetsen stond aan, waardoor hij elke snelle handeling van het toetsenbord negeerde...
Bedankt iig
Het toetsenbord doet het (bijna) niet. Elke keer als ik op een toets druk komt er een soort beep geluid, maar het betreffende letter komt niet in beeld.
Alleen als ik 1 toets een tijdje ingedrukt houd, komt uiteindelijk de ingedrukte letter in beeld.
Voor Windows opgestart wordt, doet het toetsenbord het nog normaal (dus ik kan gewoon op bijvoorbeeld F12 drukken voor het boot menu)
Ik heb er ook een extern USB toetsenbord aangehangen die zeker weten werkt, maar eenmaal aangesloten vertoont hij precies de zelfde kuren als het toetsenbord van de laptop zelf
- [b]Geprobeerd[/b]:
- Virus en Spyware tools gedraaid
- Drivers van Medion site gehaald en geïnstalleerd die het vastlopen van toetsenbord en touchpad moet verhelpen
- Windows Updates
- Opgestart met alleen Accu / Netstroom
- Beeps uitgezet via apparaat beheer -> verborgen apparaten
- Toetsenbord drivers verwijderd en weer geïnstalleerd
- In veilige modus opgestart, maar zelfde probleem, alleen geen beeps meer
- Opstart onderdelen en services uitgeschakeld
- [b]Specs[/b]
- Intel® Pentium® M processor 740
- 1024 MB werkgeheugen
- ATI Radeon X700 mobile 128 MB
- Windows XP Pro SP3
Bedankt iig