Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Als het enkel om internet e-mail gaat kun je eens kijken naar programma's zoals vPOP3. Zie http://www.pscs.co.uk/index.html
Wil je meer, bv agenda's, tasklists, uitgebreidde adresboeken kijk dan naar Microsoft Exchange Server of Lotus Notes.
Wil je meer, bv agenda's, tasklists, uitgebreidde adresboeken kijk dan naar Microsoft Exchange Server of Lotus Notes.
hardstikke bedankt 
ook zijn we de mogelijkheid bij een host service (2fast) tegen gekomen over een batched smtp service hoe zit het daarmee dan?
ook zijn we de mogelijkheid bij een host service (2fast) tegen gekomen over een batched smtp service hoe zit het daarmee dan?
bSMTP is een dienst die de mail naar een domein heel lang vasthoud. Het is als het ware een POP3 adres voor een heel domein, dus '*@domein.nl'. Zodra je server online komt kan deze in één keer alle mail van de bSMTP server verwerken.
Op de server zijn alle mailboxen met de bijbehorende SMTP namen (info@domein.nl) gedefiniëerd.
bSMTP gebruik je dus als je server niet continue online kan zijn.
Op de server zijn alle mailboxen met de bijbehorende SMTP namen (info@domein.nl) gedefiniëerd.
bSMTP gebruik je dus als je server niet continue online kan zijn.
dat is dus pcies wat wij willen!
naja..de baas
hardstikke bedankt!
naja..de baas
hardstikke bedankt!