Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Vista bevriest na opstarten windows

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• erk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11 13:10
:( Na het opstarten van Dell Vista Hom premium editie bevriest de windows vista ,(Ik kan geen www adres in de internet Explorer invullen of iets aan kilikken niets reageert meer), maar na het CTR ALT DEL en taakbeheer en na afsluiten van taakbeheer doet de windows vista het weer.
Ik kan geen www adres in de internet Explorer invullen of iets aan kilikken niets reageert meer.
Wat is de oorzaak moet ik niet alle applicaties tegelijk opstarten of heeft het maken met de DVD speler.
Volgens de Dell helpdesk ligt eraan dat er twee dezelfde edities windows op twee partitities zijn geinstalleerd.

Bedankt voor uw antwoord

8)

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Zou je iets meer info kunnen geven? Waarom denk je dat he aan de DVD speler ligt? Waarom denkt Dell dat het een probleem zou zijn dat je twee windows vesies op twee verschillende partities hebt staan? (Waarom heb je dat eigenlijk?)

Iets meer info dus...

https://powershellisfun.com

• erk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11 13:10
Als ik een DVD in de DVD speler doe dan bevriest Vista effen. Ik heb twee Windows Vistas 1 voor de belasting en anderen noodzakelijke dingen en 1 voor internet en games.
Volgens Dell mag dit niet en zal het komen door de twee Windows , bullshit natuurlijk ik had in het verleden op een anderen Dell machine ook twee Windows XPs geen problemen.

8)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:06

Umbrah

The Incredible MapMan

Euh... Ik snap het nog niet helemaal, maar ik zal je vertellen: dual boot van 2x hetzelfde OS werkt mits je het op andere partities hebt.

Als ik het goed begrijp crashed je explorer. Is dat in beide installaties het geval? Heb je de hangen & opstart problemen troubleshooter al doorgelopen? Is de 'hang' alleen als er een DVD word ingevoerd? Gebeurt het bij alle DVD's? Is het probleem opgelost met een andere DVD speler? Al een anti virus/spyware sweep uitgevoerd?

Kortom: meer info!!!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm....een beetje weinig informatie afgezien daarvan zijn we hier natuurlijk geen helpdesk. Bij GoT verwachten we wel enige basiskennis. Misschien dat je het Algemeen Beleid nog een keer door kunt nemen. Hier kun je precies lezen waaraan een topic moet voldoen. Ook ons eigen Windows Clients Beleid geeft je een aantal voorbeelden van wat er nodig is voor een goede TS.

Dit topic gaat op slot.....als je eerst kunt aangeven wat je zelf hebt gedaan (zoek gewoon ff via Google en/of Tweakers) en natuurlijk niet te vergeten...geef zoveel mogelijk info (in het beleid vind je hierover meer info).

Dit topic is gesloten.