Hallo iedereen
,
Een paar maanden geleden had ik mijn pc een upgrade gegeven.
Mijn pc bestaat uit de volgende onderdelen:
Asus P5Q
Corsair TX650W PSU
Intel Core 2 Duo E7600 @ 3.06GHZ
4GB DDR2 RAM
XFX Ati Radeon 4890 XXX Edition (Fabrieks overclocked)
Ik draai Windows 7 64-bit
Kaart lijkt gewoon zonder problemen te draaien, alleen heb ik bij 1 game een probleem en dat is Crysis Warhead.
Bij deze game krijg ik grafische problemen, als ik ronddraai, zie ik namelijk zwarte blokjes... meestal op de bomen. Bij Crysis krijg ik geen problemen. Bij andere games (GTA IV, MW2) ook helemaal niets. Daarom betwijfel ik dus of het mijn videokaart is, maar ik sluit het niet uit.
Ik zal eenmaal ik thuis ben proberen wat screenshots ervan te maken.
Deze problemen verdwijnen als ik de advanced video settings van "Enthousiast" naar "Gamer" verplaats.
AA uitzetten als de settings op "Enthousiast" stonden hielp ook niet.
Sommigen zullen nu misschien denken: 'Wat zeur je nou? Speel het gewoon op "Gamer"', maar toch wil ik graag wel even weten waardoor dit komt, of er meer mensen zijn met dit probleem of misschien zelfs een oplossing voor is
.
Drivers zijn gewoon up-to-date... de Catalyst drivers zorgen gewoon voor mijn GPU snelheid etc.
Ik heb dus zelf niets aan overclocking gedaan.
Een paar maanden geleden had ik mijn pc een upgrade gegeven.
Mijn pc bestaat uit de volgende onderdelen:
Asus P5Q
Corsair TX650W PSU
Intel Core 2 Duo E7600 @ 3.06GHZ
4GB DDR2 RAM
XFX Ati Radeon 4890 XXX Edition (Fabrieks overclocked)
Ik draai Windows 7 64-bit
Kaart lijkt gewoon zonder problemen te draaien, alleen heb ik bij 1 game een probleem en dat is Crysis Warhead.
Bij deze game krijg ik grafische problemen, als ik ronddraai, zie ik namelijk zwarte blokjes... meestal op de bomen. Bij Crysis krijg ik geen problemen. Bij andere games (GTA IV, MW2) ook helemaal niets. Daarom betwijfel ik dus of het mijn videokaart is, maar ik sluit het niet uit.
Ik zal eenmaal ik thuis ben proberen wat screenshots ervan te maken.
Deze problemen verdwijnen als ik de advanced video settings van "Enthousiast" naar "Gamer" verplaats.
AA uitzetten als de settings op "Enthousiast" stonden hielp ook niet.
Sommigen zullen nu misschien denken: 'Wat zeur je nou? Speel het gewoon op "Gamer"', maar toch wil ik graag wel even weten waardoor dit komt, of er meer mensen zijn met dit probleem of misschien zelfs een oplossing voor is
Drivers zijn gewoon up-to-date... de Catalyst drivers zorgen gewoon voor mijn GPU snelheid etc.
Ik heb dus zelf niets aan overclocking gedaan.