Foto viewer / drop in folder

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

• mbr99
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Hi allen,

Ik ben zoekende naar een iets simpels voor op een site en van een in te geven directory de images inleest en toonbaar maakt. Je hebt er voldoende, maar die werken op PHP, en dat wordt hier niet ondersteund. Het mag ook niet zo zijn dat men iets van een xml bestand moet bewerken en de namen van de afbeeldingen in moet vermelden. Gewoon, URL starten, hij leest de afbeeldingen in, en toont het. Als er nieuwe afbeeldingen zijn moet het alleen een kwestie zijn van uploaden en de rest gaat vanzelf.

Hopelijk bestaat zoiets (gratis).

Dank.

Marcel

Marcel

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52

Bosmonster

*zucht*

Je client kan geen server-mappen lezen, dus je zult daar toch een serverside laag tussen moeten hebben die er een leesbaar formaat voor de frontend van maakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2009 14:12 ]

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik denk dat de enige manier om dit met enkel Javascript voor elkaar te krijgen is door via XMLHTTPRequest een Apache / IIS directory listing op te halen welke je parsed.

[ Voor 4% gewijzigd door Joolee op 19-11-2009 14:13 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52

Bosmonster

*zucht*

Joolee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:12:
Ik denk dat de enige manier om dit met enkel Javascript voor elkaar te krijgen is door via XMLHTTPRequest een directory listing op te halen welke je parsed.
Maar als zn server geen dirlistings weergeeft, wat tegenwoordig niet heel gebruikelijk meer is, dan zal die alsnog een serverside instelling moeten wijzigen.

[ Voor 66% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2009 14:19 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Helaas doen we hier niet aan Waar vind ik...? topics ;) Zoeken kun je prima zelf. In de Devschuur hebben we het over zélf maken ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.