• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07 09:30
Zag er geen topic over (althans niet in de laatste 3 maanden).

Maar sinds vandaag in de winkels
Afbeeldingslocatie: http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs041.snc3/12845_1264934300108_1132275969_828214_2830887_n.jpg
Voor rond de 49euro!

Officiele links:
Game: http://www.formula1-game.com/nl_NL/
Producent: http://www.codemasters.nl/

Wii info
Met Jenson Button, Lewis Hamilton, Fernando Alonso, Sebastian Vettel en alle officiële coureurs, teams en circuits uit het 2009 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ luidt F1 2009 een nieuwe generatie van FORMULA ONE videogames in.

F1 2009 biedt een authentieke en toegankelijke herbeleving van het huidige seizoen. Inclusief de spannende Singapore-nachtrace en Abu Dhabi's Yas Marina – de allereerste keer dat deze circuits in een F1-game verschijnen.

Multiplayer is een belangrijk onderdeel van F1 2009 en de Wii-versie ondersteunt de gedeelde schermmodus voor twee spelers terwijl de PSP-editie een ad hoc multiplayerfunctie ondersteunt voor maximaal vier racers. Dankzij het unieke en intuïtieve ‘Fair Racing Balancing’-systeem van F1 2009 kunnen vrienden en familie van verschillende vaardigheid- en ervaringsniveaus tegen elkaar racen.
Afbeeldingslocatie: http://www.formula1-game.com/nl_NL/assets/aboutwii_pic.jpg

PSP info
Met Jenson Button, Lewis Hamilton, Fernando Alonso, Sebastian Vettel en alle officiële coureurs, teams en circuits uit het 2009 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ luidt F1 2009 een nieuwe generatie van FORMULA ONE videogames in.

F1 2009 biedt een authentieke en toegankelijke herbeleving van het huidige seizoen. Inclusief de spannende Singapore-nachtrace en Abu Dhabi's Yas Marina – de allereerste keer dat deze circuits in een F1-game verschijnen.

Multiplayer is een belangrijk onderdeel van F1 2009 en de Wii-versie ondersteunt de gedeelde schermmodus voor twee spelers terwijl de PSP-editie een ad hoc multiplayerfunctie ondersteunt voor maximaal vier racers. Dankzij het unieke en intuïtieve ‘Fair Racing Balancing’-systeem van F1 2009 kunnen vrienden en familie van verschillende vaardigheid- en ervaringsniveaus tegen elkaar racen.
Afbeeldingslocatie: http://www.formula1-game.com/nl_NL/assets/aboutpsp_pic.jpg

Heb 'm al sinds gisteren en heb er al wat in rond kunnen scheuren.
Heb de Wii versie en voor een Wii zitten er redelijk tot goede graphics in!
Ik raad wel aan om de limited version (op de foto) te nemen of anders het mariokart stuurtje
omdat dat beter rijdt dan met een controller en niet alle 3rd party racesturen ondersteund worden (wat wel weer jammer is).

Issues die ik al ben tegen gekomen:
- Remmen, lukt mij niet zonder te blokkeren
- Zachte compound slijt TE snel.

(Mocht er al wel een topic zijn, dan kan wellicht een mod deze mergen).

[ Voor 52% gewijzigd door nils7 op 19-11-2009 13:03 . Reden: Toevoeging officiele info ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 17:00
Komt deze ook voor de pc? Wil weer goeie f1 game voor de pc.

• nils7
G.Scholtens schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:26:
De 2010 versie komt voor PC, Xbox 360 en de PS3!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 17:00
Dus nog 1 jaar wachten, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G.Scholtens schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:26:
De 2010 versie komt voor PC, Xbox 360 en de PS3!

In elk geval zonder raikonnen dan!!

Hoop dat het een goed spel word. Heb me G25 hier wel voor klaar staan!
Kan niet wachten tot deze uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je dit wel 'multi' noemen, of gewoon [Wii/PSP]? Was al eerder aangegeven dat 2009 enkel voor Wii/PSP zou uitkomen, en dat 2010 voor de Xbox/PS3/PC zouden komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 09:40

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik verwacht dat F1 2010 voor de 360 en PS3 rond het begin van de F1 competitie gaat komen. Dus in Maart of April. Een half jaartje wachten nog dus :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:58:
Kan je dit wel 'multi' noemen, of gewoon [Wii/PSP]? Was al eerder aangegeven dat 2009 enkel voor Wii/PSP zou uitkomen, en dat 2010 voor de Xbox/PS3/PC zouden komen.
Dan moet de naam veranderd worden naar 2010 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik hoop van harte dat het multiplayer gedeelte straks bij de PC versie in 2010 een stuk stabieler zal gaan als bij F1 challenge (2003). Deze heb ik helemaal grijs gespeeld en speel nog steeds de seizoenen 1989 - 2009 op internet.

Zit er wel een multiplayer in de wii versie van 2009 ?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Descriptor schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:52:
Ik hoop van harte dat het multiplayer gedeelte straks bij de PC versie in 2010 een stuk stabieler zal gaan als bij F1 challenge (2003). Deze heb ik helemaal grijs gespeeld en speel nog steeds de seizoenen 1989 - 2009 op internet.

Zit er wel een multiplayer in de wii versie van 2009 ?
Online niet op de PSP wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17:13
Ik heb deze game, als F1 gek, gisteren ook gehaald. Maar man man man wat een bagger. Met het stuurtje wil je sowieso niet spelen, je zwabbert als een gek van links naar recht.
De Wiimote + nunchuck is ook niet echt te doen, en de classic controller is de minst slechte controller voor dit spel. Maar waarom geen ondersteuning voor de gamecube controller?

Graphics maak ik me niet druk om, maar de gameplay is gewoon bagger.

Ik heb spijt dat ik niet toch New Mario Bros heb genomen....

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Phusebox schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:01:
Ik heb deze game, als F1 gek, gisteren ook gehaald. Maar man man man wat een bagger. Met het stuurtje wil je sowieso niet spelen, je zwabbert als een gek van links naar recht.
De Wiimote + nunchuck is ook niet echt te doen, en de classic controller is de minst slechte controller voor dit spel. Maar waarom geen ondersteuning voor de gamecube controller?

Graphics maak ik me niet druk om, maar de gameplay is gewoon bagger.

Ik heb spijt dat ik niet toch New Mario Bros heb genomen....
Same here... Vind het sturen opzich nog wel goed gaan, maar het remmen/gasgeven is echt dramatisch... Totaal geen gevoel... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al nieuws?

Is dit er voor de PC en werkt dit goed met een g25?
Ik zag dat het bagger was :P met een stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 11:33
Ach, het is best een leuk spel met throttle en brake assist aan. Vind het wel leuk sturen met de wiimote.

Melbourne 1:20.446
Monza 1:18.789
Suzuka 1:28.555
Interlagos 1:08.593

:P

iRacing Profiel

Pagina: 1