Scrollwiel muis werkt niet maar verlaagt volume

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Geintje2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-02 23:36

Geintje2

Zijne Heiligheid

Topicstarter
Hoi,

Ik zit even met een probleem, opeens werkt mijn scroll wiel van m,n net nieuwe muis niet meer.
Als ik bijvoorbeeld op een internet pagina zit scrollt hij niet naar beneden.
Daarintegen verlaagt hij het volume van mijn muziek!
Het betreft de volgende muis van Trust Wireless Laser MediaPlayer Mouse MI-7700R

zelf even op internet gezocht maar kan er niks over vinden.
Heb het driver cdtje wat erbij zit geinstaleerd dan kan ik een aantal opties veranderen waaronder dat hij het volume verlaagt met het scroll wieltje, gek genoeg staat deze gewoon uitgevinkt.

Het is egt zwaar irritant, mss dat jullie me kunenn helpen?

[ Voor 6% gewijzigd door Geintje2 op 19-11-2009 12:01 ]

Jottum, jemig, mieters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330781

Aangezien ik hetzelfde probleem had, ben ik gaan zoeken op internet en kwam ik bij jou uit. Helaas was er nog niet gereageerd dus moest ik het zelf uitzoeken. Ben naar de FAQ van trust gegaan en daar de oplossing gevonden. zie hier; onder scrollwheel doesn't work:
http://www.trust.com/prod...tsupport.aspx?artnr=15206

Om het even samen te vatten moet je de DPI (Knop onder je scrollwieltje) knop 5 sec ongedrukt houden. Hierna zal je scroll weer perfect werken.

Hoop dat je er nog wat aan hebt aangezien het al een halve maand geleden is dat je hebt gepost.

Groetjes Rens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANK-LEURS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Ik heb een muis van Maxxter en die had hetzelfde 'probleem'.
Het scrolwiel van de muis veranderde het volume en scrolde NIET de website.

Ik kan dit (net zoals de muis van TRUST) instellen met het DPI-knopje onder het scrolwieltje.
En door inderdaad de DPI-knop 5 sec . in te drukken veranderd de functie van het wieltje.
Dit is een hele slimme manier om van het wieltje een kleine 'wijziging' te kunnen uitvoeren.
En ik weet dat ik deze mogelijk váák zal gaan gebruiken.

Voor mij is dit een héél groot voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Persoonlijk denk ik dat de ts na 10jaar zijn probleem heeft opgelost.
Of gewoon inmiddels een andere muis heeft.
Modbreak:Een nuttige on-topic toevoeging van een oplossing is juist *wel* enige goede reden om te posten in een oud topic. Hier gaan anderen die dmv search op dit topic komen wat aan hebben. Wannabemodposts daarentegen wat minder...

[ Voor 51% gewijzigd door dion_b op 28-10-2019 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shigella2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-05 15:35
Ik heb een Trust 18307. Na thuisscholing van mijn jongens gaf de muis hetzelfde probleem. Ik kreeg het niet gefixt met de DPI knop. Voelt alsof er cola tussen zit ;-)

Via de FAQ van Trust kwam ik bij dit programma:

http://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonControl.htm

Die werkt wel