hotswap 4in3 bays tbv Coolermaster Stacker

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
Ik heb een stacker kast (origineel) ben bezig een raid array te bouwen.
Omdat het zo lastig is om drives te vervangen in deze kast ben ik op zoek naar een mooie oplossing om 4in3 hotswap bays hiervoor te gebruiken. Gaat dit uberhaupt werken icm met deze kast?
Wie kan mij hierover adviseren?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-02 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hoe vaak denk jij dat je een hardeschijf moet wisselen? Want dergelijke bay's zijn er wel, maar niet echt heel goedkoop. Een paar voorbeelden uit de Vraag&Aanbod:

Linkje: V&A aangeboden: Procase CRS3056SCA-W U320 SCSI SCA2 Backplane Module with 5 hot swap bays

Linkje: V&A aangeboden: Promise SuperSwap 4600 (SATA/SAS, 4x 3.5"in 3x 5.25")

Ik heb er zelf ook aan zitten denken, maar ik vindt de meerprijs niet echt gerechtvaardigd tegenover de kans dat een schijf crashed en vervangen moeten worden. In mijn geval kan de server dan wel even down gebracht wordenals de hardeschijf daadwerkelijk verwisseld moet worden. Het gaat bij mij toch om een Home server.

P.s. Wat heb je trouwens zelf al gevonden? De pricewatch al eens doorgekeken? Ik zou zeggen ga eens opzoek. Een beetje meer eigen initiatief mogen wij toch wel verwachten hier op GoT. :)

[ Voor 29% gewijzigd door _Dune_ op 19-11-2009 13:20 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.