Verwijderd

Topicstarter
Mijn provider houdt van me denk ik. Ik krijg bij het verlengen van mijn abonnement de keuze uit 4 Nokias. N97 (Danwel Mini), N900 en de E90. Allemaal wel met een kleine aanbetaling van EUR 20,- tot EUR 40,-, Maar goed, dat maakt niet echt uit.

Nu is kiezen niet mijn sterkste punt, en bij de vergelijking van Nokia worden mijn keuzes nooit beter dus die heb ik opzij gegooit.

Misschien dat er hier mensen zijn die mij 1 van deze telefoons kunnen 'verkopen/aanbevelen'.

Bedankt.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
Ik zou de E90 sowieso niet doen, is namelijk al meer als 3 jaar oud. Kijk even op www.gsmarena.com, daar kun je de toestelllen met elkaar vergelijken.

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Wat zijn de belangrijkste functies die je wil gaan gebruiken? Aan de hand daarvan kun je een passend advies krijgen..

Verwijderd

Topicstarter
sjukke schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:20:
Wat zijn de belangrijkste functies die je wil gaan gebruiken? Aan de hand daarvan kun je een passend advies krijgen..
-Internet
  • Browsen
  • Messenger

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:24:
[...]

-Internet
  • Browsen
  • Messenger
Dan zou ik als ik jou was voor de N97(mini) gaan, die voldoet daar prima voor.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Dat lijkt mij ook :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• meneervanloon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Als internet je voornaamste bezigheid is op je phone..............ZONDER twijfel de N900!!!

Verwijderd

Topicstarter
meneervanloon schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:07:
Als internet je voornaamste bezigheid is op je phone..............ZONDER twijfel de N900!!!
Kortom. We zijn er over uit.

Communicator valt af!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bentino, waar zit je zelf aan te denken, en waarom? GoT is geen vraagbaak die uitzoekt wat jij moet gaan kopen. We verwachten eigen inzet en initiatief :)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:21:
Bentino, waar zit je zelf aan te denken, en waarom? GoT is geen vraagbaak die uitzoekt wat jij moet gaan kopen. We verwachten eigen inzet en initiatief :)
Ik zoek vooral meningen. In mijn vriendenkring heeft een telefoon 1 eis. Bellen. Voor de rest boeit het ze niet.

Waar ik me ook even iets bij af vraag. Kan je met die N900 nog wel bellen? :P Kom niks meer tegen over aantal beluren op 1 batterij.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je mag best om meningen vragen, maar zoal ik zei vragen we ook eigen inzet en initiatief. Lees anders Het algemeen beleid nog even door :)

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:29
Nokia E71 of E72

Email + messenger is super!
Internetten wil beter op een groter scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:20

superblaag

Mooi spul hoor!

E90 af laten vallen om de leeftijd!? :?

Als je geen touch wil of nodig heb, dan zou ik juist naar de E90 kijken.
Hij kan wat jij wil, maar is idd niet de nieuwste.

Heeft het beste toetsenbord van de genoemde mobieltjes met sneltoetsen en een nummer rij (1 tot 0)
Je kan blind een sms sturen daar er aan de buitenkant ook een toetsenbord zit.
Snel van mail naar web naar agenda zonder naar een menu te hoeven.

Dit waren een paar redenen waarom ik een E90 genomen heb ipv een N97 of gewacht heb om de N900.
(en ik vind touch niet fijn)

Game on! ;)

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm. Ik ben wel voorstander van Touch daar in tegen. Kan er slecht tegen als ik eerst een half uur moet 'hoppen' naar het juiste item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superblaag schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:02:
E90 af laten vallen om de leeftijd!? :?

Als je geen touch wil of nodig heb, dan zou ik juist naar de E90 kijken.
Hij kan wat jij wil, maar is idd niet de nieuwste.

Heeft het beste toetsenbord van de genoemde mobieltjes met sneltoetsen en een nummer rij (1 tot 0)
Je kan blind een sms sturen daar er aan de buitenkant ook een toetsenbord zit.
Snel van mail naar web naar agenda zonder naar een menu te hoeven.

Dit waren een paar redenen waarom ik een E90 genomen heb ipv een N97 of gewacht heb om de N900.
(en ik vind touch niet fijn)

Game on! ;)
mee eens. De E90 mag dan wel 3 jaar oud zijn maar steekt qua phone nog met kop en schouders boven de rest uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:20

superblaag

Mooi spul hoor!

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:07:
Hm. Ik ben wel voorstander van Touch daar in tegen. Kan er slecht tegen als ik eerst een half uur moet 'hoppen' naar het juiste item.
Juist dan moet je de E90 hebben >:)

Afbeeldingslocatie: http://mytechnews.info/b/wp-content/uploads/2009/05/nokia-e90-keyboard.jpg

Allemaal echte sneltoetsen!
Ik heb mn Samsung Omnia HD (ondanks het super scherm!) verkocht en een E90 gekocht.
Tijdens inet bij een binnenkomend mail of smsje niet eerst scherm moeten verkleinen of afsluiten,
gelijk op de toets drukken en je heb je mail of agenda voor je neus!

Zoals J-H meld, de E90 is nog steeds een toppertje! :)

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-06 08:10
Ik zal voor Nokia N900 gaan!
Het is veel krachtiger dan E90.
Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/999/552581671251418095nokia.jpg

Verwijderd

Om de keuze iets makkelijker te maken: Ik heb een E90 en kan begin volgend jaar mijn abbo verlengen. Op dit moment is er maar 1 telefoon in mijn keuze top 3: de N900.

Er is een kleine maar, er staat (kennelijk) geen nieuwe Communicator op stapel, dus ik moet helaas over naar een ander toestel, anders was het een Communicator gebleven.
Pagina: 1