Toon posts:

GTX 275 Crasht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Pas geleden kwam ik achter iets raars. Ik heb sinds kort een nieuwe pc in elkaar gezet waaronder de videokaart Nvidia GTX275 van Asus. Sinds kort als ik mijn pc opstart en dus bijv een game opstart hangt heel mijn pc. Niks doet het meer en dat gebeurd alleen als mijn videokaart gaat werken.

Zelfde verhaal als ik mijn Nvidia icoontje onderin mijn taakbalk aanklik. Ik heb eigenlijk alles geprobeerd. Ik heb nieuwe drivers geinstalleerd zowel van de bijgevoegde cd als een nieuwe gedownload van de Nvidia site. Wat er gebeurd is dat ik dan eindig in een resolutie van 640x480 met 4 bits kleuren. Niks werkt.

Het enige wat ik pas geleden veranderd heb is mijn beeldscherm. Dit is een Full HD scherm met DVI. Mijn videokaart hoort dit gewoon te ondersteunen.

Om dit op te lossen, want ik moet wel blijven gamen, voer ik een systeemherstel uit naar 1 November. Ik zorg ervoor geen automatische updates te doen en nog steeds als ik mijn pc daarna weer uitdoe heb ik hetzelfde probleem.

Heeft een van jullie dit wel eens gehad of klinkt het bekend. Ik ben echt het spoor bijster.

Danku,

Devin van Kan