Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluidsarme toetsenborden

Pagina: 1
Acties:

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 14:43
Ik moet vaak tegelijk bellen en typen tegelijk en dan horen de mensen aan de andere kant van de telefoon constant een tikkent geluid wat irritant is voor hun. Dus ik zoek nu een toetsenbord wat bijna geen tikkend geluid maakt.

Het moet wel een beetje een handig toetsenbord zijn met veel sneltoetsen dus die rubberen dingen vallen af!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
http://www.egadge.com/index.php?cPath=22_26

Is dat iets?

Anders een touchscreen?

• Sen
Dat heb ik ooit op de cebit geprobeerd maar dat was nou niet echt fijn typen vond ik.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is een keyboard met notebook toetsen niet iets?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb je ook al google gebruikt of niet? :+

Ik moet zeggen dat ik de G serie van Logitech in verhouding aardig stil vind. In ieder geval stiller dan gemiddelde toetsenborden. Ook de laptopstyled toetsenborden zijn over het algemeen stiller in mijn oren :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• 455451n
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik zou zeggen ga langs bij de mediamarkt. Daar staan ze uitgestald, niet alle modellen maar wel wat. Ik ben zelf namelijk ook opzoek naar een iets minder schreeuwerig modelletje.

• Sen
TERW_DAN schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:30:
Is een keyboard met notebook toetsen niet iets?
Ik zit ook wel eens achter mijn notebook maar je hoort dan toch ook heel duidelijk dat ik aan het typen ben.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sen schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:33:
[...]

Ik zit ook wel eens achter mijn notebook maar je hoort dan toch ook heel duidelijk dat ik aan het typen ben.
Notebook =! notebook toetsenbord. De gemiddelde notebook maakt meer geluid bij een aanslag dan een los laptoplike toetsenbord ook gaat het om hoe lomp/hard jij de toetsen inslaat natuurlijk :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Vinnie
  • Niet online
Ik moet voor andere redenen hier een stil toetsenbord hebben, en de Logitech Illuminated Keyboard is best wel stil. Die heeft idd van die 'notebook' toetsen. Werkt best aardig.

pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard

C:\>_

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De apple toetsenborden zijn stil en dun

Verwijderd

Neem een fleibele toetsenbord van plastic.
http://www.bestel.nl/catalog/flexibel-toetsenbord-p-619.html

Sorry las nu pas de rest van je reactie

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 00:54 ]

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Joe-star schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:49:
De apple toetsenborden zijn stil en dun
QFT. Ik heb een MBP en je hoort alleen de spatie terugveren, de rest niet tot nauwelijks.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sen schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:33:
[...]

Hoe hard hak je dan wel niet op je keyboard?
Alleen als ik heel erg snel tik maakt het veel lawaai, als ik normaal tik dan hoor je er eigenlijk heel erg weinig van, en dat is op een simpele MSI X340 notebook, maar ook op m'n S260 hoorde je het amper.
En losse keyboards met notebook keys zijn doorgaans nog wat stiller.

• Vinnie
  • Niet online
Ze zijn zelfs nog iets stiller als je er nog een handdoek of iets dergelijks eronder legt. Het 'dreunt' dan wat minder door waar je toetsenbord op ligt.

C:\>_

Pagina: 1