Toon posts:

externe USB disk issue

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net bijna 30 topics door gespit om te achterhal of ik m'n probleem met de externe usb disk kan oplossen maar helaas nog niets wijzer geworden.

Het probleem is als ik de disk aansluit op me pc (AMD chipset 790GX/SB750) hoor ik de disk alleen maar tikken. En gebeurt er niets. Ben terug geweest naar de Mycom en netjes een nieuwe disk gekregen Maar nog het zelfde probleem. Nu heb ik de disk op de pc van me ouders aangesloten geen probleem werkt als een zonnetje. Op school geen probleem. Thuis op de pc... geen reactie alleen tikken. Windows 7 lijkt me niet de boosdoener. Als ik van de disk wil booten via USB zelfde gedrag.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:10
doen andere apparaten op dezelfde usb aansluiting ook problematisch? Wat voor schijf heb je? krijgt hij stroom via usb?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan goed zijn dat als je een USBpowered disk hebt de poorten niet voldoende prik kunnen leveren. In dit geval kun je een kabel pakken met 2 USB aansluitingen zodat je genoeg stroom hebt voor je HDD.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-02 14:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik heb exact hetzelfde probleem als ik mijn externe HDD op sommige USB-poorten aansluit. In ál mijn gevallen heeft het te maken met een tekort aan de te leveren spanning door de betreffende USB-poort.