windows 7 start niet meer op na blauw scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb weer wat nieuws (waarom ben ik ook over gestapt op windows 7)

Na een blauw scherm,heb ik de pc weer opgestart en kwam toen terecht bij het opstart herstel menu en de computer zoekt dan naar een oplossing voor mijn opstart probleem (wist niet eens dan ik die had :))
kan geen oplossing vinden en krijg windows 7 dus niet opgestart.heb ook via een ander menu de optie Windows terug zetten naar een eerder punt geprobeerd maar dit werkte ook niet,Windows gaf aan dat mogelijk de hdd niet goed was en ik chkdsk /r moest uit voeren nou dan gedaan 3 uur later of zo pc op nieuw opgestart en je raad het al niets veranderd kom nog steeds uit in het menu opstart herstel.

Wie o wie kan me helpen.

Gr Maik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:09

_AN

1. Safe mode?
2. Last good know configuration.

Deze al geprobeerd?

Volgens mij zijn er in de Windows 7 CD ook herstel opties verwerkt (weet ik niet zeker), probeer eens te starten met de CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
al die dingen heb ik al geprobeerd niets werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Live cd en dan van daaruit de hardeschijf testen en het geheugen testen. Eventueel files backuppen en een reinstall proberen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb hdd al getest en geheugen ook .Herinstalleren kan natuurlijk altijd nog maar dat wil ik pas als laatste doen had net alles er weer op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb dit met de RTM build ook gehad. De BSOD verwees toen naar mijn videokaart(drivers). Het zou handig zijn mocht je je volledige systeem eens vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:36

job

Je kan ook prima installeren over de reeds geinstalleerde versie waarmee je alle data behoudt.
Kies dan uiteraard wel voor en repair install.

http://www.sevenforums.co.../3413-repair-install.html

edit: altijd je documenten backuppen voor de zekerheid :)

[ Voor 30% gewijzigd door job op 18-11-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Mijn vader had ook dit probleem alleen dan met Vista.

Bij hem was zijn harde schijf gecrashed, soort van.
Probeer de harde schijf eens in een andere computer te stoppen en testen. Want daar merkte ik pas dat de schijf verrot was, 2 partities. 1 andere partitie deed het nog wel met al zijn werk :P

Maargoed, misschien is je HD (of een enkele Partitie) gecrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Partities zijn allemaal nog goed heb er nl ook nog steeds vista op staan (zit ik nu dus achter te werken)

kan gewoon bij alle bestanden niets aan de had heb chkdsk ook laten lopen geeft ook niets aan.

wel zullen nog even verder zoeken.
Pagina: 1