Voor mijn werk moet ik rapportages inleveren over hoe lang ik aan bepaalde zaken gewerkt heb en hoe lang ik er in de aankomende weken aan ga werken. Nu koppel ik al mijn afspraken en taken aan categoriën in Outlook, zodat ik daar in principe een soort van rapportage van zou moeten kunnen maken. Je kan het ook exporteren, maar ik wil eigenlijk gewoon een simpel lijstje met hoeveel uren ik in de komende weken ga besteden aan bepaalde zaken, en hoeveel uren ik nog vrij te besteden heb. Nu was ik zelf al een beetje gaan Googlen, en kwam TimeCard tegen (http://www.kalmstrom.com/products/Outlook/Timecard/), maar dit is vrij duur en veel uitgebreider dan waar ik om vraag. Weet iemand hier nog een nuttige functie in Outlook 2003 of 2007 (of misschien wel in de 2010 beta??) voor dit soort rapportages, of misschien Outlook add-ons/freeware apps die met Outlook samenwerken, om dit soort rapportages uit te draaien? Dank!
Wellicht doet VBOffice Reporter ook wat je wilt?
Gast, dat is PRECIES waar ik naar op zoek was!Roady81 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:23:
Wellicht doet VBOffice Reporter ook wat je wilt?
EDIT: En het werkt ook nog met de beta van Office 2010, wat wil je nog meer
[ Voor 4% gewijzigd door B.A.L. op 19-11-2009 15:25 ]
Graag gedaan! 
De ontwikkelaar is zelf een Duitser dus het lijkt me dat het ook met "onze" datumnotering moet werken, maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ook staat de ontwikkelaar erg open voor suggesties en groeperen op weeknummers lijkt me een nuttige algemene toevoeging.
De ontwikkelaar is zelf een Duitser dus het lijkt me dat het ook met "onze" datumnotering moet werken, maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ook staat de ontwikkelaar erg open voor suggesties en groeperen op weeknummers lijkt me een nuttige algemene toevoeging.
Nou, over het algemeen werkte het wel, maar bij een paar dingen ging het mis. Als ik bijvoorbeeld next month selecteerde, werd de begindatum weergegeven als 01/12/2009, en de einddatum 12/31/2009...01/12 wordt dan ook geïnterpreteerd als 12 januari, waardoor de weergave niet klopt. Als ik echter de landinstellingen op Verenigde Staten zet, wordt het wel goed weergegeven. Maar ik zal ze eens een berichtje sturen over dit en de weeknummer, wie weet kunnen ze me over de streep trekken.