Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met mijn mobiel bij Hi, ik heb daar het Hi bel en sms E20 abonnement (+ eindeloos online). Ik heb dit abonnement afgesloten via GSM.nl.

Ik ben niet iemand die erg veel belt, maar in verhouding veelal smst. Wat me opvalt, afgelopen maand heb ik 95 smsjes verstuurd, voor een totaalbedrag van 19,95. Dat komt dus neer op €0,21 cent per sms. Nu zit ik snel over de 95 smsjes per maand heen (en dan wordt het meen ik nog duurder). Er zijn diensten zoals een sms verdubbelaar maar die kan ik niet activeren aangezien het abonnement via GSM.nl is afgesloten.

Is hier nog iets aan te doen, of zijn er alternatieven? Het abonnement is samen met een Nokia N95 geleverd.

Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 10:25
Je kan gewoon de verdubbelaar activeren hoor.
Want gsm.nl doet niet de facturen sturen maar hi.!!
Dus je dienst (abonnement) loopt gewoon bij de kpn (hi).
Heb ik ook bij me vorige abo gehad.

Even doen en het is zo geregeld.
code:
1
2
Verdubbel gratis je sms' jes 
Alleen bij Hi kan je gratis je sms'jes in je bundel verdubbelen. Sms DUBBEL AAN naar 1266 of ga naar hi.nl/dubbel. Je krijgt dan 150 sms'jes voor hetzelfde bedrag, de kosten per sms zijn dan slechts 10 ct.

Je kan ook via de facturen afdeling laten regelen (heb ik ook gedaan toen het achteraf fout was gegaan met verlenen via hi zelf, kreeg toen ook het bedrag terug wat ik te veel had betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Minder smsen of een ander abonnement nemen?
SMS DUBBEL AAN naar 1266 ?
Hi bellen en informeren naar de mogelijkheden?

;)

Hi Eindeloos SMS? http://www.hi.nl/web/show/id=4706192

[ Voor 18% gewijzigd door Dysmael op 18-11-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is toch even apart dat ik dat zelf niet kon vinden. Heb de sms verdubbelaar al ingeschakeld, dat scheelt al een hele hoop.

Bedankt in ieder geval ;)