Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bestandnaam wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik de bestandsnaam van de map assembly probeer te wijzigen lukt dit niet dit komt er dan hoe kan ik de naam toch wijzigen?
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/3900/naamlooso.png

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Probeer het in veilige modus of boot vanaf een Ubuntu live CD en verander dan de naam. De reden waarom je een map in je WINDOWS dir wilt hernoemen is mij compleet onduidelijk maar met voorgaande stappen moet het lukken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Veilige modus en Ubuntu zijn zo omslachtig :P

Probeer het iig eerst met een tools als unlocker

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

BtM909 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:45:
Probeer het iig eerst met een tools als unlocker
Moet je weer extra meuk downloaden en installeren, mijn methoden laten geen sporen achter :+

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wiethoofd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:49:
[...]

Moet je weer extra meuk downloaden en installeren, mijn methoden laten geen sporen achter :+
Er is een portable variant waarvoor je niks installeert ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spiritos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-06-2024
Of gewoon in DOS:

REN <OUDE NAAM> <NIEUWE NAAM>

Win 10 64x/i7-4790K/Asus Z97-PRO/MSI GTX 960 GAMING 2G/Seasonic M12II Evo 620W/Samsung 850 Pro 256GB/Samsung 850 EVO 250GB/Crucial MX100 512GB/Barracuda STBD2000201 2TB(2x)/Barracuda STBD3000200 3TB/Corsair Vengeance LP CML1600/Noctua NH-C12P/Fractal R5

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:15
Ik zou die mapnaam niet wijzigen. Hierin staan bestanden voor het .net framework van Microsoft, deze bestanden worden door diverse applicaties gebruikt.

Het is niet voor niets dat je deze niet even kan renamen, ik gok dat een deel van je programma's (en wellicht zelfs onderdelen van Windows zelf) niet meer werken als je dat wel doet.

Verwijderd

Topicstarter
Dank u voor alle reacties heb het verandert adhv unlocker omdat ik geen Ubuntu live CD heb.Het is gelukt.:)
Nu krijg ik die error25015 niet als ik framework 2.0 probeer te installeren :( .
Nogmaals bedankt want dit probleem had ik al zeker een jaar en kon zo bepaalde software niet gebruiken/installeren. :)

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 16:31
Waarom zou je dan ook in de WINDOWS map iets willen wijzigen? Dat is vragen om foutmeldingen ;)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Omdat ie waarschijnlijk een corrupte .NET framework installatie had waarbij hij .NET Framework 2.0 niet kon installeren.

Door die folder te verwijderen/hernoemen werkt de install van .net framework wel.

Pvouput live

Pagina: 1