Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciesouw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2024
Halo,
ik heb de reclames van kpn gezien op de tv en heb eens even gekeken op de site. KPN zegt dat je na 3 maanden gratis je bundel kun verhogen of verlagen. Klopt dit echt?
Het lijkt me namelijk een beetje raar, dat je een mobieltje van 500 euro koopt bij een abonnement van 30 euro per maand en dat je dan na 3 maanden je abonnement naar bijv. 15 of 10 euro per maand kunt verlagen. Oke, het is misschien niet leuk, 12 belminuten per maand, maar het zou toch kunnen lijkt me zo?

Ik heb even de KPN site doorgekeken, maar ik kon nergens iets vinden over voorwaarden, dat er één of andere regeling is die voorkomt dat je bijv. met een duur mobiel een goedkoop abonnement kunt hebben.

Heeft iemand hier ervaring mee? Klopt dit echt allemaal of zit er ergens nog een addertje onder het gras? Het lijkt me dat het gewoon klopt, maar ik wil liever zeker zijn.

Bvd,
Cies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Ja natuurlijk kan dit echt, anders adverteren ze er niet mee. Er kloppen echter 2 dingen niet in jouw verhaal. Ten eerste is 20 euro het 'laagste' abonnement, dit betaal je dus sowieso altijd. Daarnaast zul je geen toestel van 500 euro gratis krijgen bij een abonnement van 30 euro. Bovendien: neem je een data-abonnement met korting (bijvoorbeeld eerste jaar 2,50 euro), dan heeft dat data-abonnement ook een looptijd van 2 jaar. Deze kun je dus niet na x aantal maanden er af halen of aanpassen.

Maargoed, wat jij bedoelt, met een hoger abonnement instappen om een toestel goedkoop te krijgen en daarna je abonnement aanpassen, kan wel gewoon ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:46:
[...]

Ja natuurlijk kan dit echt, anders adverteren ze er niet mee. Er kloppen echter 2 dingen niet in jouw verhaal. Ten eerste is 20 euro het 'laagste' abonnement, dit betaal je dus sowieso altijd. Daarnaast zul je geen toestel van 500 euro gratis krijgen bij een abonnement van 30 euro. Bovendien: neem je een data-abonnement met korting (bijvoorbeeld eerste jaar 2,50 euro), dan heeft dat data-abonnement ook een looptijd van 2 jaar. Deze kun je dus niet na x aantal maanden er af halen of aanpassen.

Maargoed, wat jij bedoelt, met een hoger abonnement instappen om een toestel goedkoop te krijgen en daarna je abonnement aanpassen, kan wel gewoon ja :)
Uhm, never mind

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 20:53 . Reden: I was corrected =) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
Geen onzin blaten als je er niets van af weet he Dnytje ;) Jelle heeft nl. wel degelijk gelijk. KPN Personal Sim ofwel KPN Flexibel kan gewoon met toestel. In feite is de benaming een beetje krom, KPN Flexibel is namelijk de abonnementsvorm en Personal Sim is wat ze het complete pakket noemen (dus je belbundel + extra voordeelbundels die je of goedkoper laten bellen of meer laten doen met je toestel).

EDIT: En daar gaat mijn verhaal ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Arjan90 op 18-11-2009 20:57 . Reden: Dnytje heeft reply aangepast ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciesouw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2024
jelle. schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:46:
[...]

Ten eerste is 20 euro het 'laagste' abonnement, dit betaal je dus sowieso altijd. Daarnaast zul je geen toestel van 500 euro gratis krijgen bij een abonnement van 30 euro. Bovendien: neem je een data-abonnement met korting (bijvoorbeeld eerste jaar 2,50 euro), dan heeft dat data-abonnement ook een looptijd van 2 jaar. Deze kun je dus niet na x aantal maanden er af halen of aanpassen.
Nou, als ik dan toch nog één mier mag neuken, t goedkoopste abonnement is 17 euro. En ja, ik weet dat je geen mobieltje van 500 euro kunt kopen, maar ik dikte mijn voorbeeld een beetje aan :P. Van dat internet had ik ook al gevonden.
Waar het mij vooral om ging, was of er niet één of andere k*tvoorwaarde aanzat, waardoor je ineens zou moeten betalen ofzo. Relaxt abonnement, ik neem er misschien één met sms verdubbelaar en dan kan ik een leuk toestel uitzoeken.

[ Voor 31% gewijzigd door ciesouw op 18-11-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Klopt, let alleen wel op de prijzen per minuut. Ze kunnen 1ct per minuut hoger liggen dan bv KPN Hi :P

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
ciesouw schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:13:
Nou, als ik dan toch nog één mier mag neuken, t goedkoopste abonnement is 17 euro.
Ja oke. da's met de korting die je online krijgt. Is in feite het Flexibel 100 abonnementen (100 min voor 20 euro) :)
Pagina: 1