๐๐๐
ด๐
ฐ๐
ผ: ๐๐
พ๐
พ๐๐
ถ๐
ฐ๐
ผ๐
ด๐_๐
ฒ๐
พ๐
ผ
๐
ฟ๐๐
ฝ: ๐
ท๐
พ๐
ป๐
ป๐
ฐ๐
ฝ๐
ณ๐
ท๐
ฐ๐๐
ณ๐
Die werkt dus niet meerAtleX schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:40:
Even een update. Sommige mensen hebben misschien wel gezien dat de website er nog steeds staat, maar dat alleen de registratiemogelijkheid is uitgeschakelt. Ik heb daartoe besloten om bestaande Tweakblogs die er gebruik van maken, met name die van Yoeri, niet te slopen en de statistieken daarvan te laten staan. Dit betekent niet dat de registratiemogelijkheid weer ingeschakeld gaat worden!

[Voor 3% gewijzigd door Wiethoofd op 18-11-2009 23:24]

Die werkt nog wel, hoofdzakelijk om inactieve blogs niet te slopen en bijvoorbeeld Yoeri's Tweakblog te laten werken. Speciaal voor Himlims_ heb ik de registratiemogelijkheid van Tweakblog.stats weer aangezet, ik verwacht niet dat er nu ineens weer mensen gaan registreren met enorm drukbezochte blogs zoals die van Yoeri. Waarschijnlijk verhuis ik de boel binnenkort wel naar een andere server, daar heb ik wat meer controle over de MySQL instellingen en ben ik eindelijk af van die "alle caches staan op 0 en we doen alles lekker inefficiรซnt" MySQL server waar het nu op draait.
12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.
waar deze vandaag komen, wanneer, etc. etc. (worden blogs nog herlezen? krijgt ik alleen hits indien in de tracker etc.)
๐๐๐
ด๐
ฐ๐
พ๐
พ๐๐
ถ๐
ฐ๐
ผ๐
ด๐_๐
ฒ๐
พ๐
ผ
๐
ฟ๐๐
ท๐
พ๐
ป๐
ป๐
ฐ๐
ฝ๐
ณ๐
ท๐
ฐ๐๐
ณ๐
Ben je wel van plan de tool langer te ondersteunen?

Is dat een idee?
Intentionally left blank
Hoewel ik geen Tweakblog heb, is het wel de beste optie denk ik. Je kan met je eigen analytics account een extra site aanmaken en de key daarvan invoeren. Het genereren is inderdaad vrij simpelcrisp schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:57:
Ik heb nav Non-tech alert!: Tweakblogs: uw input? intern een balletje opgegooid. In feite hebben wij geen bezwaren om het gebruik van bijvoorbeeld Analytics te faciliteren. Door bijvoorbeeld je Analytics key in te voeren voor je weblog kunnen wij zorgen voor de juiste tags op je blogpagina's.
Is dat een idee?

I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
super geil mancrisp schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:57:
Ik heb nav Non-tech alert!: Tweakblogs: uw input? intern een balletje opgegooid. In feite hebben wij geen bezwaren om het gebruik van bijvoorbeeld Analytics te faciliteren. Door bijvoorbeeld je Analytics key in te voeren voor je weblog kunnen wij zorgen voor de juiste tags op je blogpagina's.
Is dat een idee?

๐๐๐
ด๐
ฐ๐
พ๐
พ๐๐
ถ๐
ฐ๐
ผ๐
ด๐_๐
ฒ๐
พ๐
ผ
๐
ฟ๐๐
ท๐
พ๐
ป๐
ป๐
ฐ๐
ฝ๐
ณ๐
ท๐
ฐ๐๐
ณ๐
Liever vandaag nog dan morgen.crisp schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:57:
Is dat een idee?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Roses are red Violets are blue, Unexpected โ{โ on line 32.
Over mij
Ik zeg: DOEN!crisp schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:57:
Is dat een idee?

โ๏ธ Goedemorgen zonneschijn! โ๏ธ
โ๏ธJa, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! โ๏ธ
Revision: 23430 Author: crisp Date: 00:45:25, 03 March 2010 Message: support for analytics remove weblogs.js - it was not used some improvements to the weblog admin (needs more work)
nog even geduld, maar het komt er aan

Intentionally left blank
super toll!crisp schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:47:
Revision: 23430 Author: crisp Date: 00:45:25, 03 March 2010 Message: support for analytics remove weblogs.js - it was not used some improvements to the weblog admin (needs more work)

crisp schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:47:

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Roses are red Violets are blue, Unexpected โ{โ on line 32.
Over mij
En kunnen we deze optie al terug vinden?
[...]
En kunnen we deze optie al terug vinden?
[/quote]
when it's done
* himlims_ is weer te traaag
[Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2010 15:49]
๐๐๐
ด๐
ฐ๐
พ๐
พ๐๐
ถ๐
ฐ๐