Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al mijn contacten gewist in mijn telefoon. Ik had ze allemaal aangepast en juist gezet in Outlook. Toen ik daarnaa wou sync'n met outlook werd in outlook ook alles gewist ipv over te zetten naar mijn telefoon.
Ik had mijn contacten in outlook gelukkig geëxporteerd als back-up.
Kan iemand mij dus helpen om mijn contacten te sync'n vanuit outlook naar mijn tel en niet omgekeerd.

Dank U,

• Wobbel53
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11-2024
Volgens mij moet je ergens instellen dat de pc het baasje is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het voor elkaar te krijgen?

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:36
maak eerst in active sync een connectie dat hij synct met outlook. Omdat alles leeg is is hij zo klaar. Dan ontkoppel je, en voeg importeer in outlook je contacten terug.
sluit je hd weer aan en dan synct outlook naar je telefoon. Dat kan 5 minuten duren. dus ga niet neuroten,

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:27:
Ik heb al mijn contacten gewist in mijn telefoon. Ik had ze allemaal aangepast en juist gezet in Outlook. Toen ik daarnaa wou sync'n met outlook werd in outlook ook alles gewist ipv over te zetten naar mijn telefoon.
Ik had mijn contacten in outlook gelukkig geëxporteerd als back-up.
Kan iemand mij dus helpen om mijn contacten te sync'n vanuit outlook naar mijn tel en niet omgekeerd.

Dank U,
Zelf net hetzelfde gehad.

Outlook heeft een deleted items bak, daar vind je je contacten terug.

https://wren.co/join/Devian

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Het lijkt er zo op dat de HD als leading staat.
Je moet Activesync instellen op combineren.
Eventueel de partnerschap weggooien en opnieuw aanmaken.
Gelukkig heb je nog een export, als je het opnieuw instelt en de contacts importeert, moet het goed gaan.
Pagina: 1